Hei,
Jeg har akkurat fått helt nytt rammesett med factory demper på Garanti fra Trek.
RammesettKomplett sykkel GXVurdere å selge rammesettet, eller komplett sykkel bygget etter selgers ønske.
I utgangspunktet er det en Trek Fuel EX 9.9 2022 str L Olive green(kombinasjonen av 9.9 og olive green selges ikke, må bygges).
Den har mulighet for følgende valg / oppgraderinger:
Brukt komplett XX1 gold drivverk
Nytt Shimano XT drivverk
Shimano XT trail 4-stempel brems M8020(Saint), med Shimano m8100 hendel(best of both worlds) med Match makers
203/180 XT ice-tech skiver
Helt ny Fox transfer factory 175 dropper
Fox 36 factory med 150mm luftstempel og SKF low friction seals, nylig servet.
FOX DPX2 factory bakdemper, med nødvendige opphengsdeler. (meg bekjent eneste > 2020 fuel i landet med DPX2 demper)
Bontrager Line Pro 30 TLR Boost 29 - NB den nye typen med 38x29x27mm felg og oppgradert boss, som ikke går i stykker!!
Bontrager Arvada sete med carbon rails
Bontrager line pro karbon styre 780mm eller Onup 800mm styre
XTR dropper hendel
Am Classic Wide Lightning 29 hjulsett med XO kassett, KCNC razor skiver og lette sti dekk (XR4 2.4)
Jeg brukt sykkelen i 2 konfiguransjoner:
Lett stisykkel: Minolink i high posisjon, AM classic felger med lette dekk og original demper
Grov Stisykkel: Minolink i low posisjon, Bontrager felger med Endurodekk og DPX2 demper.
Her kan du på mindre en 10 min veklse mellom en kapabel Down country ish sykkel som holder følge med XC-sykler, til en grov stisykkel som ikke har problemer med å henge på Endurosykler.
Jeg har vært superfornøyd med sykkelen, og den selges kun fordi jeg sykler mer og mer Enduro, og ikke lenger har behov for XC/DC type sykkel.
Pris kan diskuteres,
Veiledende for rammesettet er 40500kr og 9.9 versjon av sykkel: 94500kr
Kan også vurderes byttes i nyere Endurosykkel, f.eks siste generasjon Slash, Spes. Enduro, el.