- ikke krymper etter vask på 40 gr. Opplever at 44-47 blir mer som 40-43 etter vasking. - som er ganske høye (landevei) - som er og fortsetter å være myke etter flere vask - som er enkle å ta på seg (hadde et par Defeet Shut Up... som er håpløst stramme - nesten umulig å få over vristen) - hvite, til normalt sommerbruk
Årets budsjettips: Jeg kjøper jevnlig en 5-pack med hvite sportssokker på H&M til 139,- Kvaliteten, lengden og passformen er god, og da har du nesten alltid et box fresh kritthvitt par strømper til deilige landeveisturer i solen. Når de blir grå i vask har du nye filler til å tørke kjedet med.
People have been making cycling socks the wrong length for years. We've changed that. And we've added silicone grippers to secure the connection between foot and shoe for increased power delivery. Or so you don’t slip in the kitchen.
Fremstår som solide og behagelige, god lengde, godt strekk i materialet, og eksepsjonelt grep med silikongripper under fotsålene.
Noen forbehold:
Er strekkbar One Size, noe som fungerer utmerket for meg i 43, men kan ikke garantere for andre.
Vet heller ikke hvor lettpustende de er i det varmeste været, men Spatzwear er utviklet med tanke på ritt og trening, så har trua.
Dominerende logo, men det viser kun at du er blant de fortsatt få som har oppdaget Tom Barras og de utmerkede plaggene hos hans NFTO (Not For The Ordinary) Pro Cycling.
Produseres i begrenset antall, og det er i skrivende stund et siste hvitt par hos Spinn.
Ellers har jeg hatt nytte av særlig hvite Defeet med norske flagg. Starter praten umiddelbart under fjernere himmelstrøk, særlig blant omgjengelige amerikanere om de så gjenkjenner det norske, eller tror det er et stilisert sørstatsflagg
Ser at du har fått gode svar her inne, men tenk så mange flere svar du hadde fått om du hadde postet dette på riktig forum - landeveisforumet! Der elsker folk sokkene sine, og ville ha delt både erfaringer, anbefalinger, advarsler, sympatier og fobier.
Eller sier det noe om vårt kjære forum at det er mer fyr i tråden om tøfler?
Smartwool Phd Cycle Ultra Light Mini White til en ganske god pris, til å være Smartwool. Dog, du skal ha høy intensitet på vinteren for at de skal passe til "Perfekt sykkelsokk til alle årstider fra Smartwool".
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet