|
Beste kredittkort?
|
Re: Beste kredittkort?
[Re: Håvard.]
01/10/2021 11:15
|
eOpseth
Ivrig
|
Ivrig
Eurocard er vel også et mastercard? Greia er vel å ha VISA i tillegg til Mastercard.
DNB kan forresten ha geo-sperre enkelte steder, det er greit å sjekke før du reiser. Om de andre opererer med slikt kjenner jeg ikke til.
It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and can coast down them – Ernest Hemingway
|
|
|
[Re: Flamini]
01/10/2021 11:43
|
baronKanon
Valgets kvaler
|
Valgets kvaler
Nå sitter jeg og blar gjennom bunken av kredittkort etter å ha fått en regning fra Eurocard på drøyt sekshundre for ett kort jeg ikke kan huske å ha brukt....
Så da sitter jeg igjen med bankort fra dnb, dnb mastercard, dnb mastercard + og Santander Visa. Det første er ett debet kort der alt trekkes direkte fra konto og de andre er kredittkort med de vanlige fordelene.
Når jeg skal ut og reise i europa eller usa så trenger jeg kreditt kort for å ta ut penger og leie bil. fungerer dnb sine mastercard over stort sett heele verden ? vil Santanders eller Eurocard kreditt kort ha gyldighet flere steder og være nyttig å ha med seg i tillegg ?
Eurocard er vel bare mastercard. og mastercard er vel mastercard.
|
|
|
[Re: baronKanon]
01/10/2021 12:04
|
hbakken
Høkk, da! Høkk!
|
Høkk, da! Høkk!
Eurocard er vel bare mastercard. og mastercard er vel mastercard.
Japp, det er riktig.
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
|
|
|
[Re: Flamini]
01/10/2021 19:25
|
neonstz
Ringrev
|
Ringrev
Når jeg skal ut og reise i europa eller usa så trenger jeg kreditt kort for å ta ut penger og leie bil. fungerer dnb sine mastercard over stort sett heele verden ? vil Santanders eller Eurocard kreditt kort ha gyldighet flere steder og være nyttig å ha med seg i tillegg ?
Jeg har et Visa-kort jeg har i tillegg til kortene fra banken min i tilfelle det skulle være noen problemer med et av de.
Geir Bjerke - sitte, stå, gå
|
|
|
|
|
|