Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Beste kredittkort?

Re: Beste kredittkort? [Re: Håvard.] #2683338 01/10/2021 11:15
E
eOpseth Offline
Ivrig
Ivrig
E
Eurocard er vel også et mastercard? Greia er vel å ha VISA i tillegg til Mastercard.

DNB kan forresten ha geo-sperre enkelte steder, det er greit å sjekke før du reiser. Om de andre opererer med slikt kjenner jeg ikke til.

It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and can coast down them – Ernest Hemingway
Re: Beste kredittkort? [Re: Flamini] #2683345 01/10/2021 11:43
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sitat: Flamini
Nå sitter jeg og blar gjennom bunken av kredittkort etter å ha fått en regning fra Eurocard på drøyt sekshundre for ett kort jeg ikke kan huske å ha brukt....

Så da sitter jeg igjen med bankort fra dnb, dnb mastercard, dnb mastercard + og Santander Visa.
Det første er ett debet kort der alt trekkes direkte fra konto og de andre er kredittkort med de vanlige fordelene.

Når jeg skal ut og reise i europa eller usa så trenger jeg kreditt kort for å ta ut penger og leie bil.
fungerer dnb sine mastercard over stort sett heele verden ?
vil Santanders eller Eurocard kreditt kort ha gyldighet flere steder og være nyttig å ha med seg i tillegg ?

Eurocard er vel bare mastercard. og mastercard er vel mastercard.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Beste kredittkort? [Re: baronKanon] #2683350 01/10/2021 12:04
hbakken Offline
Høkk, da! Høkk!
Høkk, da! Høkk!
Sitat: baronKanon

Eurocard er vel bare mastercard. og mastercard er vel mastercard.

Japp, det er riktig.

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Beste kredittkort? [Re: Flamini] #2683381 01/10/2021 19:25
neonstz Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: Flamini

Når jeg skal ut og reise i europa eller usa så trenger jeg kreditt kort for å ta ut penger og leie bil.
fungerer dnb sine mastercard over stort sett heele verden ?
vil Santanders eller Eurocard kreditt kort ha gyldighet flere steder og være nyttig å ha med seg i tillegg ?

Jeg har et Visa-kort jeg har i tillegg til kortene fra banken min i tilfelle det skulle være noen problemer med et av de.

Geir Bjerke - sitte, stå, gå
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support