Dette er en No-brainer, men har du sjekket prisen på forsikringene dine i det siste?
Vi hadde en full gjennomgang med en forsikringsrådgiver for 4 år siden og sparte den gang relativt mange tusen på det, i tillegg til å få bedre dekning. Jeg har levd i troa på at vi har god pris på forsikring etter dette.
I forbindelse med endret forsikringsbehov så kontaktet jeg selskapet mitt igjen og fikk beskjed om at jeg har "Det beste de kan tiilby meg allerede" og at de ikke hadde noen som helst mulighet til å justere på prisen. Eksempelvis så skal de ha 12k i året for en kaskoforsikring på en noe tilårskommen Toyota Avensis med 70 % bonus.
Jeg benyttet jeg meg av portalen på
bytt.no og fikk 3 tilbud.
Vi sparer nå 1200 kr pr mnd, og dette er inkludert en fritidsboligforsikring vi ikke hadde før.
Jeg skal følge litt bedre med på prisjusteringer fremover da jeg innser at kansje nok en gang får lokkepriser for nye kunder.
OBS. Dekning varierer, og kundeoppfølging varierer. Vi valgte ikke billigste tilbyder grunnet dårlige tilbakemeldinger ifbm skadeoppgjør og noe dårligere dekning på en del viktige ting.