Hei!
Jeg har nylig gått til innkjøp av en Orbea Occam M10. Er veldig fornøyd med sykkelen og egentlig også fornøyd med servicen jeg har fått så langt hos forhandler Unaas (de får mye pepper ser jeg). Hadde litt problemer med dårlige bakbrems i starten og det ble utbedret kjapt ved å møte opp direkte i butikken utenfor rushtid.
Nå har jeg begynt oppleve at det kommer en merkelig pipelyd fra jeg tror er gaffelen, og det skjer først i god tid etter at jeg kommet meg ut i skauen. Det virker som jeg må få sykkelen "ordentlig varm" i noen utforkjøringer før jeg begynner å høre pipelydene. Lyden i seg selv kan sammenlignes med en svak pipelyd ala det du hører fra sånn biteleker du gir til bikkja di

Litt usikker på om dette er noen store greie, da jeg ikke kan merke noen "feil" på sykkelen annet enn at den gir fra seg en ganske irriterende lyd. Tenkte jeg kunne høre her først om noen innspill/ideer til hva dette kan skyldes før jeg evt. prøver å forklare og demonstrere problemet for Unaas (hvor jeg helst må få sykkelen "varm" først før jeg stikker innom :)).