Det var nok feil å bruke begrepet skuffet ettersom jeg ikke har testet denne fysisk enda. Men jeg har såpass kunnskap om tredemøller at jeg vet litt hva man bør forvente av en mølle til 15000kr... Alternativene fra X-life.no er både billigere og har mer stigning. De er nok litt mer avanserte også... Begrensningen på samtlige modeller er det korte løpebåndet, men det er jo et trade off for den kompakte størrelsen.
Er ønsket ditt "Best mulig tredemølle for penga uavhengig av størrelse?", eller" Mest mulig kompakt, og likevel god nok "?
Vanleg tredemølla har vi ikkje plass til. I tillegg må nesten alt anna på strømkursen slås av ved bruk, som er ganske uaktuelt. Ingen i husstanden har særleg nytte av meir enn 12 km/t. Antakeleg er også 10 km/t nok i 80% av tilfella.
Tynn er ein god ting for oss, då tiltenkt rom er loft med skråtak og max høgde er godt under 240cm og denne høgda er kun ca 40 cm på midten.
K12 ligg på 9000 kr, medan R2 ligg på 10000 kr. Begge har 12 km/t som max. Umiddelbart ser det ut som forskjellen ligg i at k12 ikkje kan brettes saman. I rommet som er aktuelt for plassering, kan begge to skubbes under ein seng når den ikkje er i bruk, så brette saman er ikkje særleg viktig.
K15 er nok litt meir penger og fart enn vi treng, så den blir nok ikkje aktuell.
Har du (eller andre) tankar om R2 vs K12?