Da jeg var student og ikke hadde det råeste budsjettet fikk jeg tak i en billig
Genesis CDA 20-ramme som jeg bygget opp med 1x10-delt SRAM Apex/X9-gruppe og andre ymse deler. Etterhvert fikk den et rimelig
Aerlite-hjulsett, men ikke alt for lenge etterpå oppdaget jeg en mistenkelig sprekk i lakken. Endte i det lange løp opp med å bygge meg en helt ny sykkel.
Pusset ned lakken der denne sprekken var, og det ser ut som om sprekken ikke var noe mer enn nettopp en sprekk i lakken. Genesis-en ble derfor bygget om til en by-hybrid med flatt styre og kurv, men også her ser den ut til å snart bli overflødig. Lurer derfor litt på å bygge den opp som en grussykkel igjen og legge den ut for salg, men for at jeg skal gidde dette bør jeg kunne få noen tusenlapper for den.
Derfor lurer jeg på hva dere tenker et slikt bygg kan være verdt? En Genesis-aluramme med litt stygge merker i lakken (har også måtte drille ut og sette inn to nye flaskeholder-nagler), SRAM Apex 1x10, Aerlite-hjulsett, TRP Hy/RD-bremser og ellers ymse-men-OK deler fra delekassa? Dette fungerte jo helt fint for meg i et par sesonger, men vil jo ikke akkurat bli den mest sexy saken på Finn.no.