Klart jeg har det! Ringte de når jeg stod langt uti skauen med knukket bolt, etter mye purring så gikk det akkurat en mnd så fikk jeg feil emergency kit av de. Har nå gått enda en uke uten at det ser ut til at jeg får noe i nærmeste framtid...
Klart jeg har det! Ringte de når jeg stod langt uti skauen med knukket bolt, etter mye purring så gikk det akkurat en mnd så fikk jeg feil emergency kit av de. Har nå gått enda en uke uten at det ser ut til at jeg får noe i nærmeste framtid...
Hmmm, JBS skrev i en annen post at de "kun har fornøyde kunder."
Hmmm, JBS skrev i en annen post at de "kun har fornøyde kunder."
Min erfaring er at folkene hos Fanatik er tilsnakkendes, så om du forklarer situasjonen og ber om unntak for forsendelsesbestemmelsene, så kan det hende du har flaks?
Jeg har handlet sånt inn så jeg har et lager, i tilfelle leveringstrøbbel. Dessverre passer ikke de som jeg har til Following V1, elles skulle jeg bidratt.
Min erfaring er at folkene hos Fanatik er tilsnakkendes, så om du forklarer situasjonen og ber om unntak for forsendelsesbestemmelsene, så kan det hende du har flaks?
Jeg har handlet sånt inn så jeg har et lager, i tilfelle leveringstrøbbel. Dessverre passer ikke de som jeg har til Following V1, elles skulle jeg bidratt.
Er klar over det, jeg venter på svar i fra Fanatik. Det spørs om jeg bare ikke må få dreid meg en bolt...
Vi jobber iherdig med saken. Utallige mails og oppfølging. Klarer desverre ikke trylle de frem.
Beklager at det har tatt uforholdsmessig lang tid. Det meste gjør desverre det om dagen.
Håper å ha en tilbakemeling ila dagen, da jeg nettopp har purret Evil igjen.
mvh
Jørgen JBS Sport
Har de delen på lager da?
Hvis det ble tilsendt feil kit så kommer det jo ihvertfall deler fra de
Nei, out of stock på evils sider. JBS hadde emergency kit som de omsider sendte til meg etter mye mas, men uten at det er noe til hjelp da alt i det er feil selv om de fikk målene på bolt for å sjekke om de kunne ha noe som passet...
Brudd på bolt er vel en klar garanti /reklamasjonsak, og du har da krav på låneprodukt til feilen er utbedret hvis ting tar tid. De har vel demosykler? Jeg hadde isåfall krevet å få en til ting er fikset.
Det er en 2017 modell så garanti er utgått, men det bør jo fortsatt være 5års reklamasjonsrett på den ja. Men det er ikke bare når det ikke er en lokal sykkelsjappe...
Det er en 2017 modell så garanti er utgått, men det bør jo fortsatt være 5års reklamasjonsrett på den ja. Men det er ikke bare når det ikke er en lokal sykkelsjappe...
Ja, det er 5 års reklamasjonsrett for sykler kjøpt i Norge, så du er godt innafor. Reklamasjon følger også varen, ikke kjøperen, så selv om du har kjøpt brukt gjenstand gjelder reklamasjonsretten mot selger/produsent/importør.
Bolten jeg har, for nyere evil er bare ca 40mm lang. M8, fingjenget, dvs 1mm gjengestigning.
Har grublet over åssen det evt går an å lage en sånn, problemet er unbrakosporet, 5mm, vrient å maskinere manuelt. Hadde glatt tatt en økt med dreiebenken om jeg hadde passende emne, og nok av de, sånn at det ikke blir 300 kroner i utgift, når/hvis jeg slumser.
Så kom jeg plutselig på at en X12-bakaksel har sånt 5mm-spor og kan være et emne for å dreie ny bolt. Det koniske hodet på bolten jeg har går fra 8 til 11mm over en distanse på ca 5mm. Alt skal være så lett, så sånne akslinger er ofte hule. Den som sitter på nyere Transitionsykler er trolig massiv.
Bolten jeg har, for nyere evil er bare ca 40mm lang. M8, fingjenget, dvs 1mm gjengestigning.
Har grublet over åssen det evt går an å lage en sånn, problemet er unbrakosporet, 5mm, vrient å maskinere manuelt. Hadde glatt tatt en økt med dreiebenken om jeg hadde passende emne, og nok av de, sånn at det ikke blir 300 kroner i utgift, når/hvis jeg slumser.
Så kom jeg plutselig på at en X12-bakaksel har sånt 5mm-spor og kan være et emne for å dreie ny bolt. Det koniske hodet på bolten jeg har går fra 8 til 11mm over en distanse på ca 5mm. Alt skal være så lett, så sånne akslinger er ofte hule. Den som sitter på nyere Transitionsykler er trolig massiv.
Takk for bryet! Det er samme bolten jeg fikk tilsend i emergency kittet. Ja, det er ikke bare bare å finne et emne som har stort nok hode.
Beklager litt sen tilbakemelding, men har vært ute å rotet i boden nå og ser ut til at jeg har et par slike bolter liggende! Måler ca 40mm frem til gjengene og totalt litt over 50mm. Ikke målt med skyvelære nå... Men har selv byttet en slik på min Following V1, så bør vel passe din V1 også!
Send meg en melding på 95 toto 13 fireåtte, så kan jeg sikkert hjelpe deg hvis det er krise!