Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Kommer: Canyon Inflite Aluminium (Nyere type)

Kommer: Canyon Inflite Aluminium (Nyere type) #2659605 20/04/2021 19:14
vviz Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig
Størrelse: Small (ca 175cm (+/- noen cm))

Kommer for salg, forhåpentligvis innen en uke: Min kjære "generiske" sykkel, også kjent under navn som Cyclocross, gravel, grus, osv. Aluminium-utgave i turkis, med vesentlige oppgradering fra hvordan den opprinnelig ble solgt.

Som eksempelvis:

- SRAM Dzero Wattkrank (av nyere DZero-type, AXS-kompatibel (kan paires mot AXS-appen for Android/iOS, kontinuerlig egenkalibrering, osv) med SRAM Force krank-drev (har flere krankdrev, og flere kan følge med om ønskelig (38T, 40T, 42T (tror jeg)). Kan også selges med original Apex1-krank for en rimeligere penge (men om noen ønsker å kjøpe den med DZero-kranken, så vil det få prioritet).

- Force1 bakgir.

- Canyon H18 (karbonstyre)

- Kommer til å la kjøper velge mellom ett sett ubrukte G-one eller ubrukte X-one dekk (husker ikke helt variantene, men tror begge er i "Bite"-utgaver (eller hva de heter). Kjøper velger om hen ønsker slanger eller tubeless (jeg setter de opp ferdig tubeless med Stans-guffe dersom det er ønskelig variant.

Tenker også å bytte girware om ønskelig (ikke vært behov siden jeg kjøpte denne i 2018, men det er jo sikkert på tide, og ellers fette opp styrelager, krank og sette på nytt kjede. Det skulle vel tilsvare "full service" sånn ca. Dette vil ta noen ekstra dager før evt. overtakelse, men gjøres uten noe pristillegg dersom ønskelig.

Sikkert noen andre små-oppgraderinger også jeg ikke husker i farten. På setesiden kan jeg tilby ett utvalg, men ønsker helst å selge den med ett ubrukt Selle X1 (det originale). Men Fizik Arione R5 eller Brooks C13 Carved kan vurderes. Selges enten uten flaskeholdere, eller med noe "greier" jeg har liggende fra en annen sykkel.

Så om noen kjenner noen som kjenner noen som ønsker seg en slik, ta kontakt, på priv, så skal jeg sørge for å varsle rett før jeg legger ut Finn-annonsen. Må tenke litt på pris, men jeg ser for meg noe i størrelsesorden "rundt" 20.000,- med wattkrank og andre oppgraderinger som skissert ovenfor. Nypris hos Canyon er ca 19.000,- uten wattkrank, forcegir, karbonstyre, osv, og de er jo dessuten ikke på lager i overskuelig fremtid, i noe størrelser. Så ja, 20' er ikke kjempebillig, men jeg forholder meg til det jeg tror bruktmarkedet er villig til å gi, basert på rådende forhold. Om det viser seg å være for mye, så blir den jekket ned, og vi blir sikkert enige om noe ICON_SMILE

I følge Strava har denne gått dørye 1.600 km på de 2.5 årene jeg har eid den. Vært lagret innendørs.

[Linket bilde fra keyassets.timeincuk.net]

Redigert av vviz; 20/04/2021 19:23.

Selger: SRAM Centerline XR (AXS) 160mm 6-bolt bremseskiver (ubrukt)
Selger: Kickr'18 boss (ubrukt)
Re: Kommer: Canyon Inflite Aluminium (Nyere type) [Re: vviz] #2670521 28/06/2021 20:49
vviz Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig

Selger: SRAM Centerline XR (AXS) 160mm 6-bolt bremseskiver (ubrukt)
Selger: Kickr'18 boss (ubrukt)
Re: Kommer: Canyon Inflite Aluminium (Nyere type) [Re: vviz] #2671497 05/07/2021 17:59
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Gratulerer med salg! Det var som forventet.

Men det jeg ville si var:

Jeg håper du ikke sletter annonsen din på Finn. Den er et ideal som burde bli stående som noe vi alle kan strekke oss etter.

Ikke bare gode bilder og fullstendig, tydelig informasjon om rammesett og alle komponenter, men også forbilledlig klargjøring for salg, og valgfrihet for kjøper hva gjelder dekk og oppsett.

Og toppen av kransekaken: Valgfri klargjøring av kjedet, like opp til Molten Speedwax!

Det eneste man kunne føye til, måtte være lenke til produsent og gjerne tester. Men denne annonsen trengte det ikke.

Hatten av.

Moderator  support