Hei,
Byttet fra en gammel til en ny IPhone i går, overførte innholdet + apper etc. på vanlig måte slik Apple anbefaler. Og vipps - så ser det ut som mitt betalte abo hos Stava e nedgradert til Free lisens, med de begrensninger som ligger der. Sykkelturen i går ble registrert - men låst slik at ingen andre kan se den + at jeg heller ikke kan fullt ut sjekke og analysere de segmentene jeg har vært gjennom, sammenliknet med tidligere turer. Der fremkommer det at jeg må bli betalt subscriber for å gjøre dette. Når jeg går inn på turen på desktop (Mac) ser jeg det samme på denne turen.
Imidlertid - går jeg inn på min strava-konto, står det svart på hvitt at jeg er subscrigber, med nylig betalt månedsabo.
På telefonen er det en funksjon, som også Strava henviser til i slike situasjoner, "Restore purchases" - men når jeg trykker på denne får jeg bare en feilmelding.
På stravas hjelpesider finner jeg ingenting om dette med å betale med Visa, slik jeg gjør - bare at abo som går på iPhone betales via iTunes!?
Noen som vet om det har skjedd endinger hos Strava, abo/lisensendringer el. som kan være årsaken til alt dette?
MH