Leker med tanken på å oppgradere hjulsettet på Heckler’n, men klarer ikke helt bestemme meg for komponenter, evt ferdig hjulsett.
Noen som har innspill?
Tung rytter, på en god dag sub 100kg, men holder meg stort sett over. Middels hard kjøring, relativt myk kjørestil/teknikk. Lenge siden sist jeg herpa en felg!
Kjører mullet oppsett, pr i dag med et sett Hope fortius hjul, fortsetter med mullet. Vurderer evt å beholde navene, men kun på tegnebrettet pr nå, så åpen for alle alternativ.
Har sett på Hunt sine, men syns hjulsettet de anbefaler til el er relativt tungt, uten at det betyr altfor mye, også er jeg usikker på om 37mm innvendig kanskje er litt væl bredt for min del.
Carbon er selvfølgelig et alternativ, men pris må være på et sånt nivå at jeg ikke må påta med sort arbeid nattestid for å skjule mine synder fra fruen om uhellet er ute og det ryker en felg

det er vel noe begrenset med tilbydere av cærbis felger som er egnet for en ekvipasje på nærmere 130kg all inclusive...uten at de tar dertil godt betalt for panservernet...