Hmmmm, denne har jeg ikke hatt på radaren, ser jo ut som mang en moderne gruskverner. Når man sitter på sykkelen ser den jo blå ut mens rumpa har flott farge. Fester for skjermer, senkede kjedestag, ekstra flasker, demper i styrerøret, praktisk 40 - 11/42 GRX. Noen som har sett den i virkeligheten ?
Redigert av Valentino; 10/08/202107:55. Rediger grunn: Redigert trådtittel på forespørsel
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Jeg prøvde meg på å liste denne i den 50mm+ klaring-tråden for noe tid tilbake men fikk påpakning for at den kun hadde plass til 47mm...
Ser jo ut som den har blitt beaten with an ugly stick, samt at den ser ut som en elsykkel over kranken. Man tenker liksom at Bianchi vektlegger estetikk, men det er det tydeligvis slutt på!
Kan sikkert være en kjekk sykkel, med et utseende kun en mor kan elske.
Den ser jo litt rar ut, men det er vel øyet som ser. Utover det synes jeg det ser ut som en knall grussykkel så sant man ikke er ute etter ett pakkesel.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Men så sykler jeg generelt ganske sakte og har derfor lavere krav til utseende. Eller burde det være motsatt - siden jeg sykler sakte blir sykkelen mer synlig og må være finere.......
Minner meg om den korte naboen som har trent litt for mye vekter og vagler når han går på gaten. Men sikkert digg å sykle på, og en aquired taste. Hvem vet, kanskje blir dette en klassiker. Sykkelen vil se bedre ut med litt kraftige sterke syklister enn med små klatrere er en tanke jeg gjør meg.
De viktige spørsmålene er: Hvor er trykket i Arcadex og hva betyr ordet?
Arr kommer av at rammen er like vakker som et åpent sår. Cadex kommer fra hjulsettet til en rammeprodusent de har hentet stigningen i overrøret fra. Ordet betyr "hvor usexy kan vi gjøre en Bianchi og fremdeles selge"?
Takk til yolo for denne dyptpløyende filologiske, for ikke å si emytologiske, analysen
Minner meg om den korte naboen som har trent litt for mye vekter og vagler når han går på gaten. Men sikkert digg å sykle på, og en aquired taste. Hvem vet, kanskje blir dette en klassiker. Sykkelen vil se bedre ut med litt kraftige sterke syklister enn med små klatrere er en tanke jeg gjør meg.
Det er vel sånne folk den er tiltenkt også. Som en hybrid/leisurebike fra forrige tiår men nå med #gravel marketing.
De viktige spørsmålene er: Hvor er trykket i Arcadex og hva betyr ordet?
Arr kommer av at rammen er like vakker som et åpent sår. Cadex kommer fra hjulsettet til en rammeprodusent de har hentet stigningen i overrøret fra. Ordet betyr "hvor usexy kan vi gjøre en Bianchi og fremdeles selge"?
Takk til yolo for denne dyptpløyende filologiske, for ikke å si emytologiske, analysen
The name Arcadex takes inspiration from Arcadia (Ἀρκαδία), the legendary region of Greek and Roman myth and tied inextricably to visions of natural harmony.
Edit: fikk visst ikke til å legge inn Gresk her, men har vel ikke så stor betydning.
The name Arcadex takes inspiration from Arcadia, the legendary region of Greek and Roman myth and tied inextricably to visions of natural harmony.
Nemlig!
Det greske Arkadia, som vi også kjenner fra renessansekunst og hyrdediktning som det harmoniske urlandskapet.
Bianchi says the harmony of nature reigned in Arcadia, and the Arcadex was designed with the same purpose, to connect the human spirit with the natural world beyond, enhancing every sense, from the crispness of colours to the feeling of friendship among companions of adventure.
Men i Bianchis versjon synes trykket likevel å være på første stavelse: Àrcadex
Gratulasjoner til hrukin.
Til dere andre: Fy, så slemme dere er! Skamme seg! Arcadex blir lei seg.
Man tenker liksom at Bianchi vektlegger estetikk, men det er det tydeligvis slutt på!
Njaeiii. Mal det Celeste så blir det bra. Husk at Celeste aldri var ment å passe til noe som helst. Fargen skulle kun skrike BIANCHI. Oltre XR4 er ikke pen, og hvem kan glemme ølmagerammene fra slutten av 2000-tallet?
Jeg liker den ferdigkrasja Pinaen. De holder på at rør skal være krøllete. Kult det.
Kunne godt hatt en Arcadia. Er noen skogsbilveier og stier her omkring. Blå og Celeste, selvfølgelig, bygd opp selv med Ekar og Shamal Carbon DB. Så fikk det heller være at jeg er for tynn til å se bra ut på den.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Dere vet i (gamle) Top Gear, når gutta var på skikkelig langtur, var de alltid redde for at kjøretøyene skulle bryte sammen. For da ble de tvunget til å bytte over til verdens kjipeste bil, som alltid lusket rett utenfor kamera. Hvis den reservebilen var en sykkel...
Dere vet i (gamle) Top Gear, når gutta var på skikkelig langtur, var de alltid redde for at kjøretøyene skulle bryte sammen. For da ble de tvunget til å bytte over til verdens kjipeste bil, som alltid lusket rett utenfor kamera. Hvis den reservebilen var en sykkel...
Jeg liker den ferdigkrasja Pinaen. De holder på at rør skal være krøllete. Kult det.
Neivettuhva. På den Pinarello'en er det altfor mye som skjer, med vinkler og bøyer og fasetter alle veier. Det gjelder til en viss grad også Dogma. Det motsatte av stilreint og elegant. Jeg blir litt sjøsjuk. I dette tilfellet er oppsettet i tillegg helt på trynet, toppet med britiske terrengpedaler, altså schvære flatties. Eieren må være en nyriking uten kulturell kapital.