Tenkte det var like greit å starte en dekk-tråd for 2021, siden det hele tiden lanseres nye dekk, og det er litt vanskelig å følge med på hva folk har gode erfaringer med og ikke, siden søkesystemet på dette forumet er sånn passe dårlig

grunnen til at jeg starter tråden er enkelt og greit at jeg tenkte å bestille meg litt nye dekk for sesongen.
Prøvde så vidt et sett med Schwalbe pro one tubeless på Hunt hjulene mine i fjor (på en gammel alu daccordi), synes de var gode å sykle på, og tenkte det kunne være bra å teste ut TLR på hovedsykkelen også, siden unaas felgene støtter tubeless.
Er dog veldig glad i tanwall, og kjørefølelsen til vittoria corsa'ene jeg bruker fra før, så vurderer å bestille noen Veloflex Corsa RACE TLR og Corsa EVO TLR. (liker 25mm, så kommer til å fortsette med det)
vet at oddsene er dårlige, siden de er relativt nye, men det er vel ikke tilfeldigvis noen som har prøvd dem her, eller vet om noen andre TLR dekk med tanwall?
Ser at Pro one hadde en limited release tanwall, men virker ikke som om de er å oppdrive lenger.