Jeg har bygget om en sykkel fra tredelt foran til kun én skive. Jeg ønsker å sette på en kassett med større størsteskive. I dag har jeg 11-36. Kjøpte en 11-46, men den er for stor for XT-bakgiret. Har etterhvert forstått at de ulike bakgirene har forskjellig maksimalskive.
Har forsøkt å finne ut hvilket XT-bakgir jeg har, men finner ikke noe på Bikeshop (eller andre steder) som er helt likt. Dette bakgiret er tre-fire år gammelt. Er det noen måte jeg kan finne ut hvilket XT-gir jeg har?
Den som ikke griper dagen, kan like godt ta kvelden
Takk for tips. Ser at jeg har RD-M781. Det er vel ikke Shadow(+). Da får jeg nøye meg med de 36 tennene jeg har nå. Dette giret tar max 36 t. Strengt tatt et I-landsproblem. Riktignok er det slik at også I-landsproblemer er moro å løse. Men men.
Den som ikke griper dagen, kan like godt ta kvelden
Takk for tips. Ser at jeg har RD-M781. Det er vel ikke Shadow(+). Da får jeg nøye meg med de 36 tennene jeg har nå. Dette giret tar max 36 t. Strengt tatt et I-landsproblem. Riktignok er det slik at også I-landsproblemer er moro å løse. Men men.