Hei,
Er midt i flytting nå og i den forbindelse skal jeg prøve å kvitte meg med ting jeg ikke bruker lengre. Har en canyon torque FRX 6.0 speedzone str. large utforsykkel kjøpt ny fra canyon i 2012. Totalt har den blitt brukt 10-12 ganger fra den var ny, og jeg har ikke brukt den på 5 år, så da er det bedre at noen andre kan bruke den! Den er 100 % orginal. Når jeg kjøpte den fikk jeg canyon til å bytte fjær i gaffel, så den skal være for personer 80-90 kg.
Av skader som jeg kommer på, så er det en liten sprekk i innfestingen til bakbremsen på styret, men jeg har kjørt med sprekken, da den ikke har noe betydning, og hendelen sitter godt på styret.
Jeg har ikke noen bilder av den nå, da den står på minilager med alt annet av flyttelass, men den er lik som den her:
https://bikeboard.at/Board/Canyon-Torque-FRX-6.0-Speedzone-th166620Bor i Trondheim, så vil helst at den hentes, da jeg ikke vil sende. Kan også hente den fra lager hvis noen vil se på den.
Pris: usikker på hva den er verdt, så tar gjerne imot bud. Bedre at noen andre får nytte av den, da jeg ikke har store planer om utforsykling fremover.