Jeg har ikke greid å finne dette girøre selv i ganske store girøredatabaser. Søkekriteriene er gjerne: Antall festehull. I dette tilfelle: 2 Innvendig eller utvendig innfesting: I dette tilfellet: utvendig Merke: Her er det en lang liste med alternativer, men de Gresvig-spesifikke merkene Nakamura og Diamant er selvfølgelig ikke inkludert. Dermed kan ikke disse databasene brukes.
Jeg finner også en del lister hvor 2-hullsgirrørene er listet for seg, men her finner jeg heller ingenting som passer.
Gresvig er konkurs og jeg vet ikke i hvilken grad Intersport har tatt over ansvaret for Nakamura, men jeg ser at de selger elsykler under dette navnet. Bilder av girøret er vedlagt. Noen forslag på hva jeg bør gjøre?
Redigert av egbl; 17/01/202118:17.
Re: Girøre til Nakumra Grade 6.29
[Re: egbl]
#264495817/01/202117:55
Bygde opp en Diamant Apex 29 ltd 2015 ramme i helga. Hørte med Intersport Elverum , tidligere Hagen Sport, G-sport. De har girøre varenr, 407100 til kr. 179. Mener det er samme ramme. Birkensykkel 7.5 kg slik den står på bildet.
Bygde opp en Diamant Apex 29 ltd 2015 ramme i helga. Hørte med Intersport Elverum , tidligere Hagen Sport, G-sport. De har girøre varenr, 407100 til kr. 179. Mener det er samme ramme. Birkensykkel 7.5 kg slik den står på bildet.
Har du satt den opp med 1x11? Hvilken krank passet til sykkelen din?