Det går jo en annen tråd om
Multiverktøy her inne, som fikk meg til å tenke litt på Oneup EDC igjen. Da kan jeg sykle noen av turene mine uten sekk.
Jeg har to sykler jeg bruker i marka, en fulldemper og en hardtail (sorry, jeg kommer aldri til å kalle det en halvdemper, til nød kan det hete bakfast

). Begge er satt opp slangeløst med Huck Norris bak.
Jeg ser for meg å kjøpe EDC-pumpa og verktøyet som passer inni. Dvs.
*
Pumpe*
Verktøy*
Ekstra feste siden jeg har flere sykler*
Tubeless repair kit som dessverre ikke er på lager. Buhu!Bikeshop har fått det meste på lager igjen, men ikke tubeless-kitet. Finnes det noe annet kit som får plass?
Er det noe mer jeg trenger til dette oppsettet?
Oneup selger jo et separat multiverktøy, men slik jeg oppfatter det så er dette inkludert i det jeg linket til over?
Jeg vet at det går an å feste verktøyet inni styrerøret, men tenker at det ikke er så attraktivt for min del siden jeg veksler mellom 2 stisykler.
Og relatert tilleggsspørsmål: Etter at jeg satte en Öhlins TTX22M-demper og Cascade Link på fulldemperen (2018 Transition Patrol Alu) så oppdaget jeg at denne kommer i konflikt med flaskeholder/flaske. Finnes det noe ferdige løsninger/brakett for å flytte flaskeholder oppover langs ramma? Evt. en god flaskeholder som gjør at jeg får nødvendig +1cm klaring til piggyback på bakdemper? (Det sitter langt inne å bruke noe annet enn King Cage, men må man så må man...)