Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

PDW Full Metal Fenders (37mm)

PDW Full Metal Fenders (37mm) #2636845 08/11/2020 13:41
Radival Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig
Selger et par Portland Design Works "Full Metal Fenders" - utgaven er "Road plus", som er 37mm brede

Selges da jeg vil ha breiere dekk på sykkelen disse sitter på, og da blir disse for smale. Forøvrig er det noen kjempeflotte skjermer

Brukt, men er i veldig fin stand. Nederste kant på skvettlappen på forskjermen er slitt (den har touchet høye fortauskanter). Jeg har slitt litt med å få bakskjermen helt snorrett, men det er nok min montering (eller sykkel).

Settet med skruer og andre festegreier er komplett, minus en skrue (en 25x5mm - det får du på Clas Ohlson, og det er uansett bare i noen monteringsvarianter du trenger denne - og da bare hvis det ikke sitter en slik skrue i ramma di fra før)

Festet som sitter på forskjermen nå er en såklat "tall hanger", den passer hvis du har stor klaring til gaffelen. Det følger også med et ubrukt feste med vanlig høyde hvis det passer bedre
Det er med et ekstra (ubrukt) feste til bakskjermen, hvis du trenger å ha det i en annen posisjon enn det som sitter der nå

Må hentes på Kjelsås/Brekke i Oslo (har dessverre ingen kasse jeg kan sende dette i)
Selges kr 700,-

[Linket bilde]
[Linket bilde]
[Linket bilde]
[Linket bilde]
[Linket bilde]

Redigert av Radival; 08/11/2020 15:42.
Solgt: PDW Full Metal Fenders (37mm) [Re: Radival] #2636878 08/11/2020 20:21
Radival Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig