Det kan kjeftes og diskuteres mye rundt dette temaet.
Jeg har tatt stilling: Svaret mitt er Gis Gelati, produsert av Giessegi på tidlig 90'tall
Det er en visuell fest, det er gøy, og jeg venter fortsatt på noe som kan overgå dette designet. Du er kanskje ikke enig? vel, kom med et bedre forslag:)
Nå har jeg lagd en hyllest-sang/video om denne dressen.
1. 50 talls Coppi Bianchi m krage (alle blå+hvite var forresten Tøffe) 2. 60 talls Salvarani i blå og rosa, Felice Gimondi 3. 40 talls landslagstrøyer, før reklamen. Sveits så bra ut !! 4. 60 talls Tom Simpson i Peogeot hvit med sjakkmønster
Mye annet er kult også, Faema, Brooklyn, St Raphael og Ford trøya til Anquetil.
Av nyere liker jeg Lotto Soudal (Calle), I am Cycling både blå og hvit og flere av BMC trøyene. Den røde Androni trøya med en million reklame-merker, yesss !! EF er de som strekker strikken lengst, tommel opp for galskapen !
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Sykkelsporten har utrolig mange dårlige grafiske designere, men av moderne drakter skal EF ha for å tenke litt utenfor boksen. Og har jeg en liten guilty pleasure med Ag2r.
Tilsvarende som vi møkkete terrengsyklister er åpne for innspill på hvem som er tidenes syklist, er dere åpne for team kit fra annet enn landevei her nede i landeveishjørnet deres?
Atala vant de to første utgavene av Giro d'Italia i 1909 og 1910 med Luigi Ganna og Carlo Galetti og de de vant også i 1912 da det var lagkonkurranse. Laget eksisterte fra 1908 til 1989. Altså enda lengre enn Lotto.
Ineos (siden Sky nevnes som versting) har trent i orange trøyer det siste året.
Jeg er veeeldig glad i de diagonale gul/sort/hvite Renault-Elf-draktene:
Ottestadfarger!
...
Trek-Segafredo har en svært klar differensiering i draktdesignet på herre- og damelaget. Der herrelaget har et klassisk monolitisk design med rene fargeblokker har damelaget en bløtere mer moderne og jeg tør påstå bedre utseende konkurransedrakt. Det hadde vært kult om Uno-X hadde klart å komme opp med et bedre design enn det nåværende når de nå skal få et damelag opp og stå.
Tillegg: Jeg digger Gis-Gelati!. Mener å huske at jeg skrøt av den i en stilpolititråd da Prendas lanserte sin replica for noen år siden.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Du kan legge inn bilde fra annen nettside/billedbank slik: 1. Velg Bytt til fullskjermvisning for svar. 2. Skrive teksten og marker hvor du vil legge inn bildet. 3. Velg funksjonsknappen for bilde (9. fra venstre) og legg inn adresse for bildet. Denne må ende på .jpg eller annet billedformat. (Etter .jpg kommer gjerne koder for formattering. Disse kan som regel klippes bort.) 4. Forhåndsvis innlegg for å se om bildet vises. Post siden svar.
Om du ikke har slik lenke, er det enklere å bruke bilde lagret på egen maskin: 1. Skriv innlegget i fullskjerm (evt. velg Rediger om du vil endre på et innlegg) og marker hvor du vil legge inn bildet. 2. Velg Filadministrasjon og legg til bildet (først Legg til fil og siden Ferdig). Vær oppmerksom på at bildet ikke må være større enn 1.9 MB. 3. Før markøren/pilen på filen du har lastet ned, og du får opp valget "Embed Into Post". Klikk, og billedlenke legges inn i innlegget.
4. Bildet publiseres sammen med innlegget når man siden velger "Send".
Man kan eksperimentere til man får det til i denne tråden.
Nei, det er ikke vanskelig om man legger godviljen til
Om man bruker funksjonsknappen for video (10. fra venstre) kan man også poste levende lyd og bilde. F.eks. denne.
Re: Sykkelsportens fineste team kit
[Re: Sepeda]
#263584102/11/202009:36
Er litt svak for bic. Ellers synes jeg det er fasinerende at sykkelfans siden 70 tallet og frem til nå betaler for å reklamere for kulepenner og pølser. Det må jo være et godt argument mot potensielle sykkel-sponsorer