Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Gummi på Wahoo element bolt knapper løsner

Gummi på Wahoo element bolt knapper løsner #2635521 30/10/2020 21:17
anerz Offline OP
Veteran
OP Offline
Veteran
Noen andre som har opplevd det og eventuelt forsøkt reklamere på det?
gummien over knappene løsner litt i ene hjørnet og faller nesten av, skjedd på 2 stk nå med et par ukers mellomrom.
Regner med at de er der for å holde enheten vanntett, slik at tur ute nå er risiko.
Enheten min er vel snart 2,5 år gammel, så spørs om man definerer om den er ment for å vare lenger en 2 år, dvs 5års reklamasjon.

After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.

Re: Gummi på Wahoo element bolt knapper løsner [Re: anerz] #2636406 05/11/2020 08:57
MaximoBongo Offline
Entusiast
Entusiast
Har ingen erfaring med Wahoos kundeservice, men opplevde å slite hull i gummien på powerknappen på en Garmin Edge 1000 etter et par-tre års flittig bruk. Ringte Garmin og spurte om dette ar noe de kunne reparere, De svarte at dette tar de som en garantisak og sendte ny enhet mot at jeg returnerte den gamle.

Jeg ville absolutt reklamert. Post gjerne her hvilket svar du får hos de,

Re: Gummi på Wahoo element bolt knapper løsner [Re: anerz] #2636503 05/11/2020 20:05
S
Skikongen Offline
Ringrev
Ringrev
S
Har hatt min i et par års tid. Brukt i ca 7000 km (landevei + enduro). Ser omtrent ny ut. Også vært innom vaskemaskinen et par turer på finvaskprogram. Ville først forsøkt å reklamere til utsalgsstedet du kjøpte den hos om det var en sportsbutikk.

Re: Gummi på Wahoo element bolt knapper løsner [Re: anerz] #2638492 18/11/2020 07:42
anerz Offline OP
Veteran
OP Offline
Veteran
Oppdatering på hva jeg gjorde..
Tok å sendte henvendelse via Wahoofitness sine sider. Fikk rotet frem kvittering fra XXL(som måtte kontakte xxl for å få kopi av basert på ca tidspunkt jeg kjøpte den) og sendte over sammen med bilde av den løse gummipakningen på knappen.
De sendte det videre til RLVNT Distribution AB i sverige som var kontaktledd for suppoert i norge, de sendte meg et nummer jeg skulle ta med til XXL som referanse. Var på XXL på Strømmen i går, og fikk en ny Element Bolt med meg hjem ICON_SMILE
Må si meg fornøyd med servicen. Kunne sikkert kontaktet XXL direkte, men mulig de måtte sjekket bakover før hadde fått utlvert ny sykkelcomputer.

After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.

Moderator  support