Bare såvidt fått testet den, og den er ihvertfall lett å rengjøre. Dokumentasjonen er bra, men jeg skummet bare quick start guiden, det førte til en mørkere roast enn jeg hadde tenkt.. Byggekvaliteten virker veldig bra og de selger både reservedeler samt elektronikk oppgraderingskit for de med eldre modeller (type 1600) så det virker jo lovende med tanke på driftsikkerhet.
Butikken jeg kjøpte fra (lenken i toppen) sendte samme dag og den dukket kjapt opp på post i butikk etter et par dager.
Kikket på den over, men å ikke oppgi pris er jo ofte tegn på at den koster sikkert endel nord for den jeg endte opp med å kjøpe

Ikke spesielt fan av produkter med hardware som fort blir gammel. Så Garmin senest denne uken annonserte en WiFi vekt uten 5Ghz støtte eller WPA3-PSK krypteringsstøtte.. Kjipt å måtte kjøre usikker krypto pga dårlige IoT enheter.
Så ikke noe info om det, men hadde vært interessant å vite om den har et åpent API, eller kanskje ikke for nå har jeg jo kjøpt..
Ser ut som det er endel dokumentasjon, tips og triks på Sweet Marias nettside (
https://www.sweetmarias.com/media/sebwite/productdownloads//b/e/behmor_tip_sheet__1.pdf)
det er uansett et stort steg opp fra iRoast2 som jeg har fra før (kjøpt fra en her på forumet