Hei, Jeg mener å ha hørt/lest at det finnes pulsbelter som også kan fungere som bluetoothbridge. AppleTV har begrensning på hvor mange bluetoothenheter som kan tilkobles og jeg så for meg å løse dette ved å pare opp kadensmåler med pulsbelte og pulsbelte med AppleTV slik at 2 enheter da kun blir en bluetoothkobling mot appletv'n. Finnes dette eller har jeg misforstått eller bare drømt?
Det finnes ja, tråler du gjennom Shane Miller på YT har han gjennomgang på slike pulsbelter, samtidig går han igjennom hvordan man setter opp flere enheter til Apple-TV. Tror du bare kobler gjennom Companion App hvis det er Zwift du skal bruke.
Det finnes ja, tråler du gjennom Shane Miller på YT har han gjennomgang på slike pulsbelter, samtidig går han igjennom hvordan man setter opp flere enheter til Apple-TV. Tror du bare kobler gjennom Companion App hvis det er Zwift du skal bruke.
Slik at man da ikke går via appletv med det signalet i det hele tatt?
Usikker på om 4iiii har begrensning i forhold til antall enheter, men såfremt pedalene sender i ANT+ så kan 4iiii plukke det opp og sende videre. (slik jeg har forstått det)