Nå har jeg arrangert en god del Tirsdagsklubb™-turer i Østmarka i år, og det har vært mange hyggelige opplevelser med trivelige folk

Men jeg sykler ikke bare i Østmarka, Røverkollen i Lillomarka er en annen favoritt.
Har du lyst til å være med på tur dit med en som kan de fleste av godstiene og vet å sette de sammen til en god runde?

Da har du sjansen nå.
SyklingenRøverkollen handler om mange fine nedkjøringer men du må jobbe for å komme deg til starten av det morsomme. Det er mye klatring opp, med nydelige, nedoverstier som belønning. Så kommer det en ny, lang oppoverbakke før neste fine nedkjøring. Repeat ad nauseam

Tempoet på oppturene blir ganske rolig og hyggelig, men terrenget nedover tilsier at denne turen er for deg som er en øvet syklist som er komfortabel med nedoversykling på høstføre. Av og til er det bratt, men det er også mye fantastisk flytsti. I Østmarka sykler jeg stort sett sti-hardtail, men her tar jeg Endurosykkelen.
Regn med å være ute i ca 3 timer.
Jeg tar ikke med lykter på denne turen siden vi starter såpass tidlig (solnedgang er 18:46).
OppmøteTidspunkt: Kl 15
Sted: Veien ved Romsås kirke, dvs. her
https://goo.gl/maps/eWc274ERcmkz3jEA8Kjekt å viteOm du kjører bil til start så er det greit å vite at vi ikke ender opp samme sted som start. Men avslutningen kommer til å være i helt grei sykkelavstand fra der du har parkert bilen. Vi som ikke må hente en bil kan nyte det faktum at slutten er lavere enn starten

Si gjerne fra i tråden om du kommer.
Om det skulle være noe rett før start så er tlfnr mitt 90973022.