Ser på å bytte over til direktemontert rulle i løpet av høsten fra Taxc Genius smart som i dag står i pain-caven.
Etter at jeg har lest meg opp på
DC Rainmaker sine omtaler så tenker jeg Wahoo Kicker Core er et godt valg.. Alternativer er Elite Suito og Tacx Flux 2, men Kicker Core blir omtalt som den mest stille av disse og den som gir best sykkelfølelse.
Suito er den med lavest pris av disse og blir i tillegg levert med 11-delt kassett så sånn sett et bra kjøp om det blir sykkel med 11-delt som blir brukt. Har både 11-delt og 10-delt sykler i dag og om 10-delt blir behold så blir det rullesykkel. I tillegg kan beina på Suito legges sammen, så den kan gjemmes litt mer bort om nødvendig.
Taxc Flux 2, har det vært noen issue med rundt ERG mode med +/-10% feilvisning på watt, men skal være løst med firmware oppdatering som kom i år. Men etter hva jeg skjønner er det også hardware oppdatering i den nyeste forsendelsen som kom i år, så gjelder å ikke få en overligger fra et lager
Noen som har noen synspunkter eller anbefalinger på nevnte ruller etter å ha brukt de? Blir maks i den prisklassen for nevnte ruller, så ruller til 10000+ er uaktuelt

Bruksområdet blir vel mest Zwift med både ritt og workouts.