Av en veldig rar grunn

er PTFE pulveret mitt for oljefri smøring av kjede blitt stoppet på Gardermoen under fortollingen, og ingenting hørt i etterkant.

Ikke mulig å ringe inn for å høre hva som skjer, eller prøve å forklare/vise kvittering på hva slags stoff det er snakk om heller. For aner jo ikke hvem jeg skal kontakte. Noen som har vært borti det samme?
Toll sier bare at dette har ikke de noe med, en må kontakte fraktfirmaet direkte da det er disse som fortoller selv.
Prøvd å spore, eller snakke med alle de som er listet opp hos Toll som bedriver på Gardermoen uten å komme i mål. For eneste jeg vet er at det var sendt med Sypost (SunYou) og deres sporingsnr. Og Sypost/SunYou svarer ikke på henvendelser.
Noen som har kjennskap til hva en kan gjøre annet en å få selger til å prøve å sende en gang til?
Er jo også litt bekymret at jeg kanskje har havnet på en liste som gjør det vanskeligere, eller tar lenger tid, å få pakker igjennom Gardermoen ved senere anledninger uten grunn

Så ønsker jo selv å få klarhet i om den faktisk er stoppet, eller kun bare forsvunnet.
https://scontent.fosl1-1.fna.fbcdn....85c511e76ad1c8c52cae2a6d&oe=5F70CA60[/img]