Jeg la på meg under betraktelig hyggeligere omstendigheter, flyttet inn med samboer som er glad i å bake

Jeg hadde mye vondt i knær og veldig vondt i viljen, men kjøp av billig racer på finn fikk meg ned fra 115 til 85 i dag (er 193 høy).
Stemmer for at du begynner med syklingen, jeg tror det er mye bedre for knær og ankler enn jogging.
For mer spesifikke tips til hvilken sykkel og hva du bør se etter så er nok racer-delen av forumet mer kompetent.
Kanskje admin kan flytte tråden for deg, ellers så ligger det mange tråder som omhandler førstegangskjøp av racer hvis du søker litt.
Og når det gjelder brukt sykkel, jeg sykler fortsatt på en Basso av ukjent årgang med felgbremser og 9-delt gir, så det trenger ikke å være det siste nye utstyret for å ha det kjekt på sykkelen.
Forresten bra jobbet med å legge om kosthold og komme igang med styrketrening, det er etter min erfaring veldig positivt ift. syklingen.
Når du finner en sykkel, se om det finnes en sykkelklubb i nærheten, det er veldig sosialt og hjelper mye på motivasjonen.
Lykke til!