Har lenge tenkt å se denne uten at det har blitt gjort, men har da ingen unnskylding til å ikke se den. Ellers kjører dansk TV2 supernostalgi hver eneste dag, hvor de til nå har sendt store deler av etapper fra danske seire på 80 og 90 tallet + litt 00 tall. I dag er det 88 tror jeg. Stort sett god stemning og litt forargelse over doping. Bjarne Ris tulleprater i timesvis om sin karriere og kommer innom doping omtrent som vi snakker om været. Ser liksom ikke Steffen Kjærgård får den slags behandling. Men mye god humor som sagt, og både utstyr, lag og andre sykelister får oppmerksomhet.
I morgen tror jeg det er Lance og Alpe'd'Huez spesial med opptak fra 03 og 04. Så antar det blir mer fokus en på bare danske prestasjoner fremover. Hvis jeg har skjønt det riktig så sender hver dag det skulle være TdF, inkl hviledager.
Edit: og akkurat nå snakker de med Johhny Weltz (som denne etappen handler om) og hvordan det var med svensker og nordmenn, og om de snakket mye sammen. Han sa at svenskene var vanskelig å snakke med, men litt enklere med nordmenn fordi vi har samme humoren. Tipper vel vi ikke forsto hva de sa og bare lo av høflighet he he. FInner det lettere å forstå svensk iallefall.
Redigert av Oddefa; 03/07/2020 13:44.