Kudos for imponerende merittliste!

Og pluss for Molten Speed Wax og slangeløse Vittoria Corsa Speed

Jeg hadde akkurat samme sykkel i samme størrelse på soverommet selv - men ikke i sengen - i flere måneder, før jeg returnerte den til fordel for en Roadmachine. Det var slett ikke fordi jeg hadde noe imot TCR, men kun fordi jeg ville ha større dekklaring og gjerne litt lengre slep/trail for de bratte nedstigningene på grus i Nordmarka. Og hvis jeg skal være ærlig, fargekombinasjonen og RS505-hendlene

Om 2021-versjonen av TCR hadde vært tilgjengelig i 2018, ville jeg ha beholdt den.
Elsket, og savner til tider, min skinnende hvite TCR Composite 1, lillebroren til Advanced, med felgbremser, Dura-Ace lavprofils hjul og det hele. Har sansen for TCR som
fenomen i sykkelhistorien, og liker at Giant gjør alt fra A til Å, fra design til produksjon til slangeløst oppsett. Med Giant vet man at man får kvalitet i alle ledd og valuta for pengene.
Modellen nanonils lenker til, synes jeg er råflott. Altså rå og flott. Men langt over mitt nivå og budsjett.
Vil gjerne bidra i tråden, men kan dessverre ikke svare på spørsmålene som stilles