Jeg er ny på Fizik-sete. So far, so good.
Å ha seter med innebygd feste for "ting" virker egentlig som en no-brainer. Faktisk så mye at jeg en stund vurderte å snakke med en jeg kjenner med god kontakt til en fabrikk som lager stæsj i Kina for å se om det var mulig å lage et eget merke av det.
Men så har altså Fizik det de kaller ICS. Det som da overrasker meg, er hvor lite utvalg det er til dette systemet. Noen som vet grunnen? Fungerer det ikke i praksis? Ender man med at alt bare henger og skrangler?
Det er tre ting som er mest logisk for meg:
LysHer er det et par muligheter, feks dette:
https://www.oslosportslager.no/produkt/fizik-fizik-ics-baklys-47474.aspx. Noen med erfaringer? Ser litt puslete ut...
SkjermKunne gjerne tenkt meg en ass saver-variant som bare kan klipses på. Her har jeg ikke funnet noe som helst, med mulig unntak av at det ser ut til å følge med toppmodellene.
TaskeJoda, jeg sykler med liten sak med slange og spaker til vanlig. Her er det også bare ett alternativ som går igjen, og det ser helt grusomt ut.
Er det bare jeg som ser dette som praktisk? Er det bare jeg som ser praktisk som bra på racer? Eller fungerer det ikke i praksis?