Jeg ser etter en terrengsykkel i prisklassen 5 000 kr - 9 000 kr.
Hva skal sykkelen brukes til? - En del bruk på grus, sti og grovt terreng, samt vanlig hverdagssykling. - Sykkelen kommer til å bli brukt 1-3 ganger i uken, hvorav 1-2 av gangene er i noe grovere terreng.
Hva er "sti og grovt terreng" for deg? Hvis vi sier at du sykler sti 2 ganger i uka så blir det jo 2/3 av bruksområdet, da burde du kjøpe en sykkel tilpasset slik bruk og ikke tunge xc sykler som det linkes til.
Føyer meg til vehe sist spørsmål om hva du definerer som sti og grovt terreng? I tillegg til den cube linket til over, kan du se om det er mulig å finne en Trek Stache som passer budsjettet ditt.
Enig i at det er meningsløst å bruke begrepet grovt terreng. Jeg gjetter på at trådstarter har et helt annet forhold til begrepet enn de fleste som har vært her inne en stund. Jeg synes f.eks. dette er grovt terreng https://www.youtube.com/watch?v=EqYgAX6D43Q (Har ikke, og har ingen planer om å prøve å sykle ned der, men jeg blir aldri lei av å se det løpet... )
Ja det er fantastisk. Og kommentatorene er hysteriske. I en sport av tiendeler så vinner han med over 11sek.. det er jo helt sykt. «How can Danny sit down with balls that big»
Hører ikke den på jobb hver dag.
Redigert av BigBab; 27/04/202021:20.
Forrest Gump sitert i Norge: "Livet er som en kebab, du vet aldri hva du faar"
Beklager avsporinga, men det der er det råeste som er gjort på en terrengsykkel noen sinne. Har sett den en drøss av ganger, men er redd for at han skal skli ut og tryne likevel.