...jeg hadde på ingen måte blitt solgt om jeg møtte ei jente i skogen som begynte å spørre om demperopphenget på sykkelen min. Jeg ville vært solgt på "Hei!"
Kynikere sier at denne klassikeren er fullstendig realistisk, men bare helt til han møter en jente som faktisk er interessert. I sykkel. Og å sykle med ham. Jeg velger å tro at det er mulig. Kanskje.
Herlig tråd, når man sitter coronafast i Tyskland, hedigvis med en blå og skjønn fulldemper Det finnes flotte stier selv i den flateste delen av dette landet selv om anmarsjene kan være litt lange.
Hi-hi. Basert på Store norske leksikon eller Det Norske Akademis ordbok? ;-) . . . . . Unnskyld, måtte bare!
Siden jeg er akademiker, så sier jeg akademis ordbok (men også fordi det er en mer korrekt beskrivelse. Ikke uten grunn jeg er fast inventar på The Well )
Re: Så mange kjekkaser som sykler
[Re: GeirK]
#260414029/04/202011:54
Så hva skjedde med han du ble samboer med i 1999 og fremdeles var gift med i oktober 2016?
Jeg trodde det var M@rtin som var forumets kollektive hukommelse, men siden han ikke er så aktiv lenger så var det vel rett og slett nødvendig at noen tok over ballen...
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Så hva skjedde med han du ble samboer med i 1999 og fremdeles var gift med i oktober 2016?
Jeg trodde det var M@rtin som var forumets kollektive hukommelse, men siden han ikke er så aktiv lenger så var det vel rett og slett nødvendig at noen tok over ballen...
Folk – menn og kvinner – i skogen med pedalosaurus mellom beina og hjelm på hodet, er som små fruktfat å regne. Har de sag i sekken er det et ekstra pluss.
Du store kineser! Her snur man ryggen til i et lite øyeblikk, setter frem litt mat og regner med at forumet skal klare seg mens man er borte... og når man kommer tilbake og sjekker innom etter en seks-sju-ti års tid for å sjekke annonsene sine, så finner man DETTE? En skamløs hyllest fra Kvinden, til den Klamme Grusbankeren? DET hadde jeg virkelig ikke sett for meg.
Er dette den nye standarden her inne, eller er det hjemmekontortilværelsen som sprer galskapen raskere enn COVID-19? Må si jeg har fnist godt mens jeg har bladd meg igjennom denne tråden. Takk!
Heldigvis finnes det fortsatt grusbankere i marka. Får komme meg litt mer ut på sti også, men der er jeg så konsentrert at jeg ikke hadde lagt merke til en naken mann foran meg.
Slår meg at det er like greit. Dinglende bjeller fungerer nok i saue-verdenen, men ikke noe en vil ha i glaningen på sti.
Ikke så flau som min samboer, som syns øvelsen å lete opp navn og så blogg var morsomt. Det første tok 5 minutter. Det neste tok litt lenger tid. Med mange feilskjær på veien.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Hm, hva var det som skjedde i en annen tråd her, du måtte si flere pene ting om menn for å få slutt på googlingen? Tror det blir verre nå som en kvinne er på saken...
Redigert av Anders A-R; 30/04/202020:33.
Hm, hva var det som skjedde i en annen tråd her, du måtte si flere pene ting om menn for å få slutt på googlingen? Tror det blir verre nå som en kvinne er på saken...
Dette hadde kunne blitt kult reality-program. "Jenter på sykkel, stikker ut i marka for å møte kjekke karer." Slår av prat med grusbankeren, fikk telefonnummer. Lånte pumpe og slange av stisyklisten (fiksa punkteringen selv). Kjøpte siste energibar og battery av utforsyklisten. Osv. Med regi eller uten.
Dette hadde kunne blitt kult reality-program. "Jenter på sykkel, stikker ut i marka for å møte kjekke karer." Slår av prat med grusbankeren, fikk telefonnummer. Lånte pumpe og slange av stisyklisten (fiksa punkteringen selv). Kjøpte siste energibar og battery av utforsyklisten. Osv. Med regi eller uten.
Noen kunne jo tipse TV2 om en ry runde i "jakten på kjærligheten"? 10 terrengsyklister kjemper om en kvinnes gunst. Alle må gjennom en serie med utfordringer som bl.a. går ut på å:
- Slædde - Da på bakhjulet - Stå stille på sykkelen - Sykle så fort han kan - Sykkelpimping - Posere, både med og uten sykkel
Iselilja, finn deg en blid og stødig type som holder til i sofaen med et glass vin, lager middag, vasker huset og tar et par joggeturer i uka fremfor en selvopptatt jålebukk som hele tiden leter etter neste mulighet til å stikke ut i skogen eller på landeveien, våkner om natten med "kjøpe ny duppeditt angst", stjeler ladyshaven din, alltid har et sår som skal gro, påstår at sykkelstæsj ikke er dustete forbruk/jåleri og kompiser som skal ha han med på utflukter som går utover ferien dere skulle hatt sammen. Han pappskallen i siste kategori kommer bare til å bli værre med tiden :-) Hun jeg bor sammen men hadde en kar i kategori en (med unntak av middag og vaske hus) som plutselig konverterte til kategori 2, stakkars dame.................
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
-Sykle i dress -Lage en skikkelig middag basert på sportdrikke, gel og sportbarer -Låne bort sykkelen til en dama som har havarert og springe etter med damens sykkel' på nakken - - -Lage nødkondom av sykkelslange (sorry ass, de som kjører slangeløst)