En rimelig utgangspunkt kan være Tacx Flow Smart med en Ant+ dongle. Det får du for ca 2500,-. Det er ikke direct drive då du må ha rulledekk og har visse begrensninger på watt (max 800w tror jeg som kan begrense spillerommet ditt i et ritt litt i spurten som det er mye av i Zwift).
Det er oppsettet jeg har. Kjøpte på XXL for ca den prisen i starten av februar, passerer straks 2000km på det. Kjører Zwift på en iPad plasert i en greie fra Tacx foran styret.
Erfaringer hittil er at 800w er mer enn nok for å simulere stigninger, men det begrenser spurten. Det er en del fikling med å passe på at den alltid er kalibrert. (Korrekt trykk i dekket, korrekt trykk mellom rulle og dekk). Vil man ta sykkelen ut på veien så er det en jobb med å bytte dekk (og slange for min del), også bytte tilbake når man kommer hjem.
Med det sagt, så kan jeg absolutt anbefale dette oppsettet hvis man er usikker på om Zwift og rulle er noe for deg, men personlig vil en oppgradering til direkte montert rulle skje så fort 2020 bikker mot høst, både for mer watt, mindre fikling og for å gjøre vårsesongen 2021 lettere.