Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Beste nettsteder for sykkelstoff?

Beste nettsteder for sykkelstoff? #2599126 03/04/2020 20:22
M
mob Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
M
Anbefal meg dine beste nettsteder for sykkelstoff! Jeg trenger påskelektyre, men ender alltid opp her.

Sti, landevei, grus, tester, trening, kosthold - det meste unntatt renspikka racing er interessant. Engelsk/skandi. Tekst framfor video.

Re: Beste nettsteder for sykkelstoff? [Re: mob] #2599151 04/04/2020 07:31
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Først det selvsagte: Abonnér på Landevei eller Terrengsykkel, og få tilgang til alle artikler på nettsidene og alle Friflyts magasiner digitalt yes

Som hyppig nevnt, er jeg også glad i CyclingTips, særlig Adventures (inkludert i Norge ICON_LAUGH ) og Tech. Mange flinke medarbeidere, særlig the Angry Asian James Huang yes

Ellers kikker jeg ofte gjennom Road.cc, Bikeradar, Bikerumor, Cycling Weekly, Velonews og Gran Fondo Cycling Magazine for nyheter, tester og enkelte mer dyptpløyende features.

Mer spesifikt eventyrrettet er f.eks. gode CyclingAbout og Bikepacking. Cyclocross Magazine for kross og en smule grus. Riding Gravel og Gravel Cyclist for rendyrket, amerikansk gravel. Og for pur sykkelglede, opplevelser og håndbygg er The Radavist stedet.

Ellers flere, mer spesialiserte blogger som er lesverdige, f.eks. ytterst kompetente Josh Poertner hos Silca og Jan Heine hos René Herse Cycles.

På andre språk. liker jeg bl.a. tyske Tour Magazine. Google Translate kan hjelpe.

Om du vil se hva som virkelig foregår, ta en titt på bransjemagasinene som Bike Europe, Bicycle Retailer and Industry News, Cycling Industry og Bikebiz.

Også mange gode Youtube-kanaler, men jeg forstår at du ikke er ute etter det i denne omgang.

Garantert en mengde andre utmerkede nettsteder og blogger, så jeg vil følge tråden videre ICON_SMILE

Følger ikke med på terreng, trening eller kosthold, men der kan du sikkert få gode tips fra andre.

Alt forutsatt at man makter å lese med et kritisk blikk, hente ut relevant informasjon og inspirasjon også i omtaler som er direkte eller indirekte sponsede shocked2 og ikke lar seg rive med av kommersialisering og kjøpelyst

Håper mange vil følge noen av de ovennevnte eller andre sykkelnettsteder, så får vi gjerne flere engasjerte debatter på sykkelforumet vårt om andre ting enn korona, klimahysteri, falske nyheter, Trump og innvandring lightning Sånn, så fikk jeg klaget litt på snikksnakk i dag også ICON_SMILE

Re: Beste nettsteder for sykkelstoff? [Re: mob] #2599154 04/04/2020 07:50
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Pinkbike er størst på terrengrelatert innhold. VitalMTB har noe, litt mer low key. mtb-mag.com er også gode, og har en del engelske artikler (opprinnelig italiensk)

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Beste nettsteder for sykkelstoff? [Re: Sepeda] #2599397 05/04/2020 20:27
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
[quote=Sepeda(...) Som hyppig nevnt, er jeg også glad i CyclingTips, særlig Adventures (inkludert i Norge ICON_LAUGH ) og Tech. Mange flinke medarbeidere, særlig the Angry Asian James Huang yes

(...)

Du vil sikkert like denne utgaven av Marginal Gains Podcast som er et langt intervju med James Huang, om du ikke har hørt den allerede:
https://marginalgainspodcast.cc/bikes-journalism-and-integrity-with-cyclingtips-james-huang/

LarsB

Re: Beste nettsteder for sykkelstoff? [Re: mob] #2599526 06/04/2020 14:54
T
TMAB Offline
Medlem
Medlem
T
Enduro-mtb.com bruker å ha mye bra. Tysk kvalitetsmagasin med app hvor du kan lese deres magasiner.

Re: Beste nettsteder for sykkelstoff? [Re: Sepeda] #2600013 08/04/2020 20:37
M
mob Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
M
Takk for supre innspill, folkens! Jeg falt helt ut.

Sitat: Sepeda
Først det selvsagte: Abonnér på Landevei eller Terrengsykkel, og få tilgang til alle artikler på nettsidene og alle Friflyts magasiner digitalt yes

Abonnert siden første nummer! (Holdt faktisk tre eller fire FF-magasiner en periode; mener jeg ba Heliboy, deres daværende markedssjef, fikse en sånn bundle-ordning. Bra det (endelig) har kommet på plass.)

Re: Beste nettsteder for sykkelstoff? [Re: larsb] #2601867 19/04/2020 08:36
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Sitat: larsb
Du vil sikkert like denne utgaven av Marginal Gains Podcast som er et langt intervju med James Huang, om du ikke har hørt den allerede: https://marginalgainspodcast.cc/bikes-journalism-and-integrity-with-cyclingtips-james-huang/

Takk for denne, Lars yes ICON_SMILE

Moderator  support