Først det selvsagte:
Abonnér på Landevei eller Terrengsykkel, og få tilgang til alle artikler på nettsidene og alle Friflyts magasiner digitalt

Som hyppig nevnt, er jeg også glad i
CyclingTips, særlig
Adventures (inkludert i
Norge 
) og
Tech. Mange flinke medarbeidere, særlig
the Angry Asian James Huang 
Ellers kikker jeg ofte gjennom
Road.cc,
Bikeradar,
Bikerumor,
Cycling Weekly,
Velonews og
Gran Fondo Cycling Magazine for nyheter, tester og enkelte mer dyptpløyende features.
Mer spesifikt eventyrrettet er f.eks. gode
CyclingAbout og
Bikepacking.
Cyclocross Magazine for kross og en smule grus.
Riding Gravel og
Gravel Cyclist for rendyrket, amerikansk gravel. Og for pur sykkelglede, opplevelser og håndbygg er
The Radavist stedet.
Ellers flere, mer spesialiserte blogger som er lesverdige, f.eks. ytterst kompetente
Josh Poertner hos Silca og
Jan Heine hos René Herse Cycles.
På andre språk. liker jeg bl.a. tyske
Tour Magazine. Google Translate kan hjelpe.
Om du vil se hva som virkelig foregår, ta en titt på bransjemagasinene som
Bike Europe,
Bicycle Retailer and Industry News,
Cycling Industry og
Bikebiz.
Også mange gode Youtube-kanaler, men jeg forstår at du ikke er ute etter det i denne omgang.
Garantert en mengde andre utmerkede nettsteder og blogger, så jeg vil følge tråden videre

Følger ikke med på terreng, trening eller kosthold, men der kan du sikkert få gode tips fra andre.
Alt forutsatt at man makter å lese med et kritisk blikk, hente ut relevant informasjon og inspirasjon også i omtaler som er direkte eller indirekte sponsede

og ikke lar seg rive med av kommersialisering og kjøpelyst
Håper mange vil følge noen av de ovennevnte eller andre sykkelnettsteder, så får vi gjerne flere engasjerte debatter på sykkelforumet vårt om andre ting enn korona, klimahysteri, falske nyheter, Trump og innvandring

Sånn, så fikk jeg klaget litt på snikksnakk i dag også