Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Erfaringer med Adobe Rush på iPhone?

Erfaringer med Adobe Rush på iPhone? #2592064 19/02/2020 20:58
Børre Grop Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Har installert Adobe Rush til videoredigering på iPhone og måtte etterhvert ty til betalt versjon til hundrelappen i mnd med 100gb skylagringsplass og ubegrensa export av filmer. Problemet er at appen fortsatt bare trur at jeg har 2gb standardlagring og peprer meg med info om at jeg har brukt opp denne plassen og ikke kan lagre nye prosjekt, vil ikke laste opp nytt videomateriale til appen osv. Appen er da ubrukelig, selv om den i utgangspunktet er veldig bra og brukervennlig.

Etter å ha blitt slengt rundt mellom alle Adobes avdelinger i kundeservice-chaten (da alle mener dette er en annen avdelings problem...), kan ingen hjelpe meg annet enn å innrømme at det er et vanlig problem og henviser meg til et Adobe-forum...

Noen her som kan komme med gode tips til hvordan problemet kan løses?

PS: alt er prøvd mot logg av/på, avinnstallere, installere på nytt, omstart av telefon osv.

Don´t die without scars.
More speed, more airtime, more fun!
Re: Erfaringer med Adobe Rush på iPhone? [Re: Børre Grop] #2592089 20/02/2020 08:01
Furu Offline
/Stig
/Stig
Min erfaring med Adobe (ikke direkte med Rush) er at jeg må være helt sikker på at jeg er logget på med Adobe brukeren før jeg begynner å putte ting i handlevognen.
Å kjøpe via Apple Appstore har jeg unnått (hvis det i det hele tatt går).

Ikke direkte hjelp....men kanskje ett spor å følge...

Stig

Re: Erfaringer med Adobe Rush på iPhone? [Re: Børre Grop] #2592110 20/02/2020 09:21
jaknudsen Offline
Ivrig
Ivrig
Det er vel ikke noe vits å betale før de har fikset det, i hvert fall.

Re: Erfaringer med Adobe Rush på iPhone? [Re: Furu] #2592572 24/02/2020 09:04
Børre Grop Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Meiner eg var logga på med Adobe-brukaren då eg kjøpte abonnement, men gjorde det via Apple-ID ja, er vel default setting så går av seg sjølv.

Nå ser det faktisk ut til å ha ordna seg. Tok å un-synca alle prosjekta frå skya til Adobe for å bare ha det lokalt på telefonen. Kikka innpå der att idag og då var det registrert 100gb i appen, men veit ikkje heilt når det ordna seg. Appen er i alle fall grei til enkle jobbar som ikkje krever veldig mykje endringar.

Takk for svar ICON_SMILE

Don´t die without scars.
More speed, more airtime, more fun!

Moderator  support