En kompis fikk Garmin 530 i julepresang og nå ser han bare ned på styret. Han får kommentarer som "Nice Jump" osv bare bakhjulet letter noen centimeter og er dødsimponert. Jeg med 520+ ble ringt av fruen hele Ultrabirken igjennom da den ved hver bråstopp sendte nødmelding til henne. Greide i et svakt øyeblikk å legge henne inn som nød-kontakt. Kompisen med 1030 logger konsekvent flere høydemetre enn meg både med 1000 og 520+ (selv om jeg justerer på strava... irriterende). Masse greier du ikke trenger men gode produkter og Garmin er hysterisk gode på support... er noe galt, send inn dingsen og få ny uten spørsmål......
Min Wahoo Bolt logger konsekvent ca 20% mer høydemeter enn noen Garmin. Skal ikke bytte ut den computeren før den dør
At Garmin er gode på support er jo naturlig. De har ganske god erfaring. Nå er de vel på tredje generasjon av wattpedalene sine, og jeg tipper de knapt har solgt ett ******* par som ikke har kommet i retur en eller flere ganger :'D
Personlig bruker jeg Wahoo Bolt med tre fysiske knapper, og 3-4 synlige felter. I klubben min er det mye Garmin 1000-serie. Folk har så mye data synlig mens de sykler at jeg lurer på hva de bruker det til. Det tror jeg mange av de lurer på selv også...