Det er mye, altså. Nesten alt. Og alt har uten unntak vært helt nødvendig og veldig nyttig.
Noe av det jeg husker i farten:
- Scott Scale
og Spark, begge deler, for det er de perfekte allroundsykler, RC-versjon for lav vekt må vite, men selvsagt med RockShox Reverb! og Rocket Ron, for det er minst like raskt som Racing Ralph (takk til Ole-Christian, men jeg vil ikke ha el-sykkel.)
- Tre-fire
eventyrsykler og nesten Canyon Endurace, men likevel ikke (særlig takk til redaksjonen og Alpers for
den klassiske testen og kommentarene på forumet i deilige, uskyldsrene 2017, før alt ble grævel og grus og Birken og terrengsyklister som vil ha bukkestyre, men beholde utvekslingen og dekkbredden.)
- Campagnolo Potenza med både sjel og skiver, slangeløse Vittoria og selvsagt
sponse meg selv med diverse Assos (Grazie, Valentino!)
- Arkel seteveske som ikke vingler, gnukker eller gnir (takk til larsdx, som alltid er uenig med meg, men som likevel gir gode råd - underlig, det der!)
- Smoove (takk til rasmusic og lenge leve felgbremser!)
- StVZO-lykt som aldri blender (takk til baronKanon, som alltid har rett. Alltid. Faktisk.)
- Spatz skotrekk som
kanskje er verdens beste (takk til Øyvind for å ha nevnt dem i forbifarten og generelt for å like Roadmachine.)
- Superdekket Schwalbe G-One Speed (takk til Alpers som krysset Statene bare for å teste dekket for oss, og ironisk nok nesten ble spist av grizzlybjørn den ene gangen han punkterte.)