Noen som har tips til en helt hvit trøye. Minst mulig bokstaver og store logoer. Ikke så tynn at den er see through og man kan telle antall hår på brystkassa. Skal brukes i Norge, ikke i 35 plussgrader. God kvalitet, race fit.
Er det bare jeg som synes det er rart at de har kampanjepris på str S, men fullpris på str L (i dette tilfellet)? Bikeshop - Francine Greit hvis de kun har str S inne og det er en overligger, men ikke hvis de også har andre størrelser inne. Da synes jeg de skal kjøre kampanje på hele modellen. Kanskje det bare er jeg....
Er det bare jeg som synes det er rart at de har kampanjepris på str S, men fullpris på str L (i dette tilfellet)? Bikeshop - Francine Greit hvis de kun har str S inne og det er en overligger, men ikke hvis de også har andre størrelser inne. Da synes jeg de skal kjøre kampanje på hele modellen. Kanskje det bare er jeg....
Helt enig! Ser dette på flere varer, både sko og klær. En skostørrelse kan være på tilbud, mens resten er full pris. Sikkert for å kunne liste det som et supertilbud. Kan jo også ha noe med prisjakt eller treff i søkemotorer å gjøre? Dette gjelder ikke bare bikeshop, men også andre nettbutikker. Uansett en uting.
Er vel bare en liten glipp i nettbutikken. Men har de ikke prisgaranti? Er jo bare å kreve billigste pris uavhengig av størrelse.
Har sett dette mange ganger his Bikeshop. Har aldri gjort noe med det, annet enn at det samler seg opp en skepsis til butikken. Det finnes alternativer.
Ser veldig mange produkter er på salg hos Bikeshop, men ordinær pris på min størrelse, virker som de prøver å bli kvitt "ukurrante" størrelse i forkant, normalt er det det jo rest-størrelser som er igjen