Oppdaterer med deleliste, ta kontakt hvis du har videre spørsmål
Selger min Pole Evolink 160/140, 29" sti/endurosykkel i str L ( 180-190cm ) Dette er en såkalt "long and slack" sykkel, den har god reach (510mm) slik at du står veldig avslappet i sykkelen på vei nedover og bratt setevinkel slik at du klatrer veldig bra på den. Den er oppgradert med Cane Creek DB cs coil demper og dette tok sykkelen til et helt annet nivå, den tracker fantatisk klatrer helt rått og nedover er den en mini DH maskin, Yari gaffel 160mm har Vorsprung Luftkappe og Push seals og er nyservet, den har Chris King styrelager, helt nytt 46t sunrise kasett og Nx 1/11 gir. Sykkelen er kjøpt av meg ny høst 2017 og er maskinelt i veldig god stand, det er noe bruksmerker i lakk under downtube og toptube etter shutling. Jeg har brukt den i "mullet" opsett endel denne sommeren (29" front 27.5" bak) gøy variasjon som forandrer egenskapene litt.
Den har Spank wibrocore 780mm styre med 50mm rise, Zee bremser 200/180, holker deathgrip Dmr, 29" hjulsett Stans Flow, 27.5 bakhjul Dt swiss 1900, dekk er Maxxis Assegai 2.5 WT Dh casing foran og Michelin Wild enduro 2.4 bak med "Huck Norris" felgbeskytter, setepinne Fox transfere factory 150mm, Ergon sal. Det er ellers endel smallparts til feste av kabler, ekstra quick release bolt, dropout, hardwear til å bruke boost eller vanlig bak. Kan komme med Race Face Jester pedaler.