Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Koble Technogym Skillbike mot Strava og Garmin?

Koble Technogym Skillbike mot Strava og Garmin? #2583204 18/11/2019 09:25
Flo Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Hei!

Har begynt inne-sesongen nå i helga ved å melde meg inn på et studio som har Technogym Skillbike.

Det skal være mulig å koble seg opp mot både Garmin og Strava.
Jeg har fulgt stegene som dukker opp, og både Garmin og Strava skal være koblet opp nå.

Strava skal kunne gi tilgang til Ruter man har lagret slik at man kan sykle de inne. Men det funker ikke.
Turene jeg sykler inne blir automatisk laste opp til Strava, så koblingen fra sykkelen opp til Strava virker å være ok. men får ikke noe informasjon ned fra strava til sykkelen.

Koblingen mellom Garmin og sykkelen fungerer ikke i det hele tatt, de utveksler ikke noe informasjon med hverandre. Jeg kan heller ikke koble til pulsbeltet mitt, selv om det skal være kompatibelt i følge technogym.

Noen som har god erfaring med denne sykkelen og vet hva som kan være galt?

Re: Koble Technogym Skillbike mot Strava og Garmin? [Re: Flo] #2583304 19/11/2019 05:33
H
hJürg1 Offline
Ivrig
Ivrig
H
Kjenner ikke til sykkelen, men vet at strava er gnien med hva man får lov til uten å være betalende premiumsmedlem. Så jeg vet ikke om du er det. Et annet moment er om syklene er "fullversjon". Treningssenteret kan spart litt peng med å konfigurere syklene slik at diverse tilkoblinger ikke kan gjøres. (ikke sikkert det er noe av dette, men uansett)
Har du sjekket med noen av de som jobber på senteret?

facebook.com/secondhandsessions

Moderator  support