Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Tacx TTS videoer på Wahoo Kickr

Tacx TTS videoer på Wahoo Kickr #2582325 10/11/2019 14:58
T
tseval Online OP
Medlem
OP Online
Medlem
T
Hei,

Jeg byttet ut min gamle Tacx Flow-rulle med en Wahoo Kickr Snap for en stund siden. Jeg brukt den med Zwift og det har jo funket fint, men jeg har også en haug med TTS-videoer som jeg kjøpte til den gamle Tacx TTS-softwaren.

Finnes det noe pc-software som kan spille av disse filene med smart trainer-funksjonalitet (belastning, hastighet, osv) sammen med Wahooen min? Jeg har selve videofilene og de tilhørende .tts-filene.

Re: Tacx TTS videoer på Wahoo Kickr [Re: tseval] #2582460 11/11/2019 11:36
jok Offline
Entusiast
Entusiast
Hvis du har rlv og pgmf filer eventuelt gpx fil sammen med avi fil, kan du bruke de gamle videoene på den nye rulla di. Jeg har Tacx dvd-er både med og uten rlv, pgmf i tillegg til tts. Når det gjelder tredjeparts videoer for tts, har disse som regel både rlv, pgmf og gpx.

Jeg kjører programmet BigringVR det dette funker meget bra. Du bare dumper (rlv,pgmf og avi) i en egen mappe. Disse kjører du så under locally installed rides. Programmet er gratis så lenge du kun kjører dine egne lokale turer. Programmet funker ennå bedre med gpx i stedet for rlv og pgmf. Da får du opp kart på skjermen i tillegg til videoen, og du kan laste opp til Strava med kartet der du har syklet.

Re: Tacx TTS videoer på Wahoo Kickr [Re: tseval] #2582933 14/11/2019 18:34
T
tseval Online OP
Medlem
OP Online
Medlem
T
Takk for det! Skal sjekke ut BigringVR. De filmene jeg har kjøpt har bare .tts-filer så da spørs det kanskje litt om den vil takle disse.

Moderator  support