Selger nå min trofaste sykkel. Sykkelen er godt brukt, men velholdt. Jeg har selv servet sykkelen jevnlig (er tidl. sykkelmekaniker) og generelt gitt den godt stell. Dette er en eldre sykkel med 26" hjul. Dessverre har den også fått en liten bulk i downtuben (se bilde), men dette er ikke noe kritisk. Derfor ønsker jeg å selge den billig.
Størrelsen er 18,5" teoretisk og 17.5" faktisk i følge Trek. Jeg er selv 194 cm, og den er for liten for meg. Skal jeg tro noe om hvem denne passer til, så kanskje mellom 160 cm og 180 cm ett sted. Det varierer nok litt ut ifra dine egne preferanser.
Rammen er satt opp med 140mm vandring bak og 150mm vandring foran. Jeg har selv syklet alt fra sti i marka til alt som finnes av hopp og drop i Drammen Skisenter med den, uten problem. Til tross for at rammen har ett eldre design, tråkker denne godt oppover også.
Deler som står på:
Gaffel - Fox Float 32, 150mm, 15mm x 100mm aksling, 1 1/2" - 1 1/8" tapered
Shock - Fox Float RP2
Bremser - Avid Elixir 5, 180mm rotorer F/B
Drivlinje - Sram x.9 bak, E13 LG1 kjedefører foran (1x9)
Krank - Shimano
Dekk - F/B Maxxis Minion DHF/Minon DHR
Hjul - Bontrager Duster 26" (ikke avbildet)
Styre - NS BIKES, 810mm bredt
Stem - Truvativ
Pedaler - Gravity flat pedals
Hjulene som står på erstattes av ett sett Bontrager Duster. Ellers selges den som den er.
Dersom du lurer på noe, ta gjerne kontakt. Jeg kommer til å oppdatere med mer info etterhvert.
Om du ønsker å prøve den, eller se på den, ta kontakt så ordner vi det.
Link til bilder/finn.no Pris 5500,- NOK