Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Kundestøtte Trek Norge

Kundestøtte Trek Norge #2580020 21/10/2019 12:04
H
harald_2 Offline OP
Heia Storm!
OP Offline
Heia Storm!
H
Hei

Er det noen som har kontaktet Trek Bicycles kundestøtte, og fått svar?
Jeg kontaktet dem første gang 06.august og fikk beskjeden som ligger under her, i retur.
Jeg har purret tre ganger siden, men ikke fått noen tilbakemelding.
Dette synes jeg er dårlig kundebehandling.

Noen andre med er faring fra Trek sin kundestøtte?

Kjære stian,
takk for at du tok kontakt med Trek Bicycles kundestøtte.
Vi har opprettet en sak ( xxxx-yyyy) som følge av din forespørsel og gitt den til en av våre saksbehandlere.
På grunn av stor pågang er den forventede responstiden på nye saker om lag fem virkedager.
Vennligst ta kontakt med din lokale Trek-forhandler dersom du trenger øyeblikkelig hjelp. Du finner en fullstendig liste over alle Trek-forhandlere i ditt område ved å søke her: https://www.trekbikes.com/no/no_NO/store-finder/
E-postadressen du oppga:  
Tema for din henvendelse: Warranty 
Emne for din henvendelse:   

Gammel ringrev.
Kleiva Pedal Pushers will never die!!

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: harald_2] #2580023 21/10/2019 12:08
RazeFaze Offline
More than words
More than words
"Vennligst ta kontakt med din lokale Trek-forhandler dersom du trenger øyeblikkelig hjelp."

Resten går vel til importør, Foss sykler, og de tar sikkert stort sett tak i ting fra forhandlere, tenker jeg.

Eller ring dem direkte.

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: RazeFaze] #2580026 21/10/2019 12:30
H
harald_2 Offline OP
Heia Storm!
OP Offline
Heia Storm!
H
takk for svar.
Jeg trenegr ikke øyeblikkeløig hjelp, men jeg forventer at det blir gitt svar på en henvendelse. (og purringer) ved å bruke kontaktskjema som de sier på nettsidene sine at kan brukes.

Foss Sykler, er det det samme som Trek i Norge? jeg har ikke klart å se det på nettsiden.

Problemet er at jeg hadde en reklamsjonssak via en lokal butikk som ble lagt ned, og jeg mangler en justerbar setepinne.

"Trenger du hjelp?
Vi stiller opp for deg
Ta kontakt med din nærmeste Trek-forhandler for raskest hjelp og service.

Du kan også bruke skjemaet under for å kontakte oss, så tar vi kontakt snarest mulig."

https://www.trekbikes.com/no/no_NO/contactUs/

Redigert av harald_2; 21/10/2019 12:31.

Gammel ringrev.

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: harald_2] #2580027 21/10/2019 12:34
J
Jeggs Offline
Entusiast
Entusiast
J
Ta kontakt med foss sykler. De som er importør. De har vært imøtekommende og hyggelige alle ganger jeg har vært i kontakt med de på telefonen ICON_SMILE

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: Jeggs] #2580206 23/10/2019 07:49
H
harald_2 Offline OP
Heia Storm!
OP Offline
Heia Storm!
H
Har konatktet Foss Sykler, og venter på svar på mail som ble sendt etter en kort, men hyggelig telefonsamtale.
Fikk ikke noe god forklaring på hvorfor ikke kontakskjemaet på trek sine sider ikke genererte noe reaksjon fra noen.

Stian

Gammel ringrev.

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: harald_2] #2580219 23/10/2019 08:52
RoyK Offline
Besatt
Besatt
Det at Trek ikke svarer, er nok ikke Foss' feil…

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: RoyK] #2580224 23/10/2019 09:17
Anerds Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: RoyK

Om Foss er importør for Trek i Norge og han får et autogenerert svar fra Trek.no på norsk. Hvem andre enn Foss er det som skulle tatt tak i dette?

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: harald_2] #2580230 23/10/2019 09:44
RoyK Offline
Besatt
Besatt
Trek Norge, kanskje?

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: RoyK] #2580236 23/10/2019 10:49
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words

Trek Norge og Foss sykler er samme greia. Foss sykler er en av ytterst få gjenværende uavhengige Trek-importører i verden. Robert Foss har importert Trek siden før 1990 - tidligere hadde de også Klein og Gary Fisher i porteføljen. Begge disse merkene ble tilfeldigvis kjøpt opp av Trek begge to.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: sykkeloyvind] #2580249 23/10/2019 12:45
H
harald_2 Offline OP
Heia Storm!
OP Offline
Heia Storm!
H
Fikk telefon fra Foss/trek Norge i dag.
De har funnet minn registrering, via Trek sidene.

Nå er det bare slik at min setepinne som er sendt inn via nedlagt butikk ikke er å finne. Det er ikke nødvendigvis Foss/Trek sin skyld.

Noen som har en justerbar setepinne med internvaierføring og diamenter 31.6mm, som kan passe på guttungens Roscoe 8?

Stian

Gammel ringrev.

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: sykkeloyvind] #2580304 24/10/2019 06:08
gare Offline
More than words
More than words
Sitat: sykkeloyvind

Trek Norge og Foss sykler er samme greia. Foss sykler er en av ytterst få gjenværende uavhengige Trek-importører i verden. Robert Foss har importert Trek siden før 1990 - tidligere hadde de også Klein og Gary Fisher i porteføljen. Begge disse merkene ble tilfeldigvis kjøpt opp av Trek begge to.

For ikke å glemme Lemond! Alle disse merkene led en ublid skjebne i sitt møte med Trek, og hver gang jeg tar meg i å tenke positivt om en Trek-sykkel minner jeg meg selv på dette, så går det over ICON_WINK

Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: gare] #2580305 24/10/2019 06:38
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: gare

For ikke å glemme Lemond! Alle disse merkene led en ublid skjebne i sitt møte med Trek, og hver gang jeg tar meg i å tenke positivt om en Trek-sykkel minner jeg meg selv på dette, så går det over ICON_WINK

Gary Fisher har jo fortsatt en viktig rolle i Trek-konsernet som global ambassadør for alt som er kos og gøy med sykling og innflytelsen hans på Treks sykler er ganske tydelig flere steder. Likevel er det klart litt trist at merkevaren hans som var en så viktig del av terrengsykkelhistorien ble gravlagt.

Øyvind Aas
Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: sykkeloyvind] #2580313 24/10/2019 07:12
gare Offline
More than words
More than words
Ja, joda og det er fortsatt kult med Gary Fisher(og trist at sykkelmerket er borte), men Trek-Armstrong vs Lemond er en stygg historie som gjør meg gretten og skeptisk til alt som har med Trek å gjøre selv om de lager strålende sykler.

Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: sykkeloyvind] #2580535 25/10/2019 15:27
T
Tollef Offline
Ringrev
Ringrev
T
Gary Fisher har jo fortsatt en viktig rolle i Trek-konsernet som global ambassadør for alt som er kos og gøy med sykling og innflytelsen hans på Treks sykler er ganske tydelig flere steder.

Han gjør en kjempejobb som ambassadør for Trek! ICON_LAUGH

https://www.pinkbike.com/news/cam-mccaul-video-logs-cyclo-cross-trek-cx-cup.html

Re: Kundestøtte Trek Norge [Re: Tollef] #2580865 29/10/2019 08:22
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: Tollef
Gary Fisher har jo fortsatt en viktig rolle i Trek-konsernet som global ambassadør for alt som er kos og gøy med sykling og innflytelsen hans på Treks sykler er ganske tydelig flere steder.

Han gjør en kjempejobb som ambassadør for Trek! ICON_LAUGH

https://www.pinkbike.com/news/cam-mccaul-video-logs-cyclo-cross-trek-cx-cup.html

Ja, ikke sant. Fisher er noe for seg selv. Hans litt liberale forhold til rusmidler passer nok den amerikanske kross-kulturen ganske bra.
Når det gjelder Cam McCaul er han en annen som virkelig har steppet opp i voksen alder. Jeg hadde en gang æren av å være sjåfør for hele teamet bak filmen Roam i forbindelse med premieren i Monterey i California. Det var lite hos Cam da som bar bud om den dyktige programlederen og kommentatoren han har blitt i dag. Hans rolle under Rampage og tilsvarende innslag de siste årene synes jeg har vært imponerende. Han er rå til å prate foran kamera, samt gjør kompliserte aspekter ved freeride-syklingen forståelig uten å legge seg på et nivå som virker teit på dem med en del forkunnskap.
McCaul kan aldri bli en Gary Fisher, men Trek har de siste årene knyttet seg til et helt rått knippe unge utøvere som imponerer både på sykkelen og ellers. Brett Rheader og Brandon Semenuk er ikke bare de dyktigste freeridesyklistene i verden, de fremstår som de mest reflekterte og sympatiske også.

Øyvind Aas

Moderator  support