Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Skimore-medlemskap Tryvann/Drammen

Skimore-medlemskap Tryvann/Drammen #2579268 16/10/2019 06:17
TordFuglstad Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Fikk en mail i morges angående et nytt produkt som leveres av Oslo Vinterpark.
Det er et medlemskap som koster 220NOK i mnd (tilbud frem til 01.12), og gir tilgang til både Oslo og Drammen, vinter og sommer. Det vil si at du får tilgang til både skikjøring og sykling i Drammen hele året.

Vanlig sesongkort for kun vinterhalvåret ligger på 2900NOK. Noe som gir en dyrere totalpris enn medlemskapet.

Er jeg helt på bærtur her, eller virker det som et litt for godt tilbud?

Selvbygd leketøy: Dartmoor Hornet
Byggetråd
Re: Skimore-medlemskap Tryvann/Drammen [Re: TordFuglstad] #2579280 16/10/2019 06:42
Z
zero Offline
Ringrev
Ringrev
Z
Står på nettsiden at dette er et introduksjonstilbud for de som tegner før 1. desember. Trenger ikke være mer enn det.

Det er billigere med sesongkort i Drammen hvis du kjøper tidlig, tror det gjelder før sommerferien. Hvor mye husker jeg ikke, men kan spørre en kollega som pleier å kjøpe.

Redigert av zero; 16/10/2019 06:45. Rediger grunn: hrmph

-joachim
Mangler bare to ting for å bli stisyklist: God fysisk form og god sykkelteknikk
Re: Skimore-medlemskap Tryvann/Drammen [Re: TordFuglstad] #2579289 16/10/2019 07:02
Anerds Offline
Entusiast
Entusiast
Bra pris dette. Sesongkort sommer Drammen tror jeg var 2400,- i år. Og dagskort var vel 360,-. Så med en tur i mnd i sommerhalvåret og et par slengere på ski i vinterhalvåret så har det "lønt" seg det.

Re: Skimore-medlemskap Tryvann/Drammen [Re: TordFuglstad] #2579299 16/10/2019 07:45
vids Offline
Ivrig
Ivrig
Så også det tilbudet, er jo en nobrainer for meg som liker å være i tryvann om vinteren og besøker drammen litt om sommeren.

..Megatower v2..
::Vidar::
Re: Skimore-medlemskap Tryvann/Drammen [Re: TordFuglstad] #2579423 16/10/2019 16:51
K
Kortbeint Offline
Medlem
Medlem
K
Har aldri sykla i Drammen, men har hatt lyst til å dra dit ein stund. Trur mengdetrening nedover er det som skal til få litt meir taket på stisykling. Tenkte på det seinast i natt, så då var det litt rart å opne mailen sin i dag tidlig og finne ut at no har eg sommar-sesongkort i Drammen!

Har hatt vintersesongkort i Tryvann i mange år, lenge før det vart billig. Etter første sesong med sesongkort lovte eg meg sjølv at eg aldri meir skal vere uten sesongkort igjen. Ihverfall så lenge eg har kropp til å stå på ski. Det er veldig avhengighetsskapande å kunne komme og gå som ein vil uten å tenke på at det kostar pengar pr gang. Så drugdealer-taktikk med introduksjonstilbud kan vere ein bra forretningsstrategi...

Men det beste med dette tilbudet er at det er familiepakke med klatrepark og sommarheis for resten av familien også. Drømmer om å fylle bilen med heile familien til våren, sende resten i klatrepark eller på tur frå toppen av heisen, medan eg har egentid i sykkelheisen ICON_WINK Er lov til å drømme....

Re: Skimore-medlemskap Tryvann/Drammen [Re: TordFuglstad] #2579429 16/10/2019 18:19
Juffe Offline
Besatt
Besatt
Sønnen min på 10 og jeg har hatt sommersesongkort i Aron i år. Det har fått kjørt seg og vi er nå på fornavn med blåløypa der. Som bosatt i Asker og med 6 måneder med kortreist DH så er det å slenge på en håndfull hundrelapper til for å utvide til skimoro egentlig ikke noe vi (jeg) bruker så mye tid på å diskuttere.

'...once more, and more intensity!'

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå