Deretter startet selve sammensetningen av delene. Startet med å installere offset bushings i bakdemperen. Noe som ga 10mm kortere demper, som igjen gir et utslag på ca. en grad slakkere styrevinkel og litt lavere kranklager. Gaffelen oppgraderte jeg samtidig fra Solo Air til Debon Air, den ble markant mer "plush" og samtidig 20mm lengre.

Til slutt var det å få alt installert. Jeg ble rimelig fornøyd med sluttresultatet.
Har holdt meg veldig til den første delelista, så det er de samme delene.
Det å trekke kabler innvendig startet som en vanskelig affære, men ble fort mye enklere
da jeg oppdaget hvor enkelt det var å føre innerkabelen gjennom først, fiske den ut av rammen,
tape fast ytterkabelen på innerkabelen med gorillatape og så trekke igjennom.
Ble også trukket støydempende materiale utenpå kablene i ramma.
Pusset også ned carbon-spacerne med 800 korn sandpapir for å gi de en matt look. Det må jeg si fungerte ypperlig.
Neste steg blir å bytte ut den slitne bakdemperen. Det har kommet en del luft i demperdelen av bakdemperen,
så da blir det heller en ny enn å kjøre service på en så underdimensjonert demper.
Tenker jeg går for en Rockshox Vivid Coil, basert på at jeg sykler mest nedover.
Alle bildene ligger i et album her:
https://imgur.com/a/evdsR1f

Ble en del flere bilder på en gang enn jeg hadde sett for meg, og de kom litt senere enn jeg hadde tenkt.
Men her har det vært fult fokus på å få så mange runder i skogen som mulig, helt siden siste skruen var satt inn i sykkelen.