Rundt kl. 3 eller 4 er gjerne det tradisjonelle, men artig å merke seg at f.eks. Colnago plasserer krankarm på linje med seterøret. Rent anarki
Antyder du at Colnago tar feil?? Eller erkjenner du at de setter fasit?
Ærede rett, jeg legger frem bevis nr. A.
Gares avatar:
Med krankarm på linje med kjedestag.
Nå er det en Lemond, som jeg i tillegg ikke har lenger
Det er nettopp poenget Andre merker følger ikke Colnago. Heller ikke fotografer. Ergo setter ikke Colnago standard Blir forresten spennende å se hva De forente arabiske emirater mener om plassering av krankarm. Neppe med reisning og potens, så sikkert dinglende ned som før
Unnskyld! Avsporing slutt! Ble revet med! Alt er yolo sin feil!
Godt å se at brukerne komplett ignorerer alle våre nerdede diskusjoner om sykkelfotografering. Unnskyld igjen. Håper at setet er plassert ut fra krank/pedaler/tråkk og ikke for å kompensere for reach
Stilisert nok for min del, men jeg tar den Ja, alltid hatt litt problemer med setback(proposjoner/lårbein vs legg vs hofte etc) så jeg byttet fra 25mm til 10mm setback. Setet er relativt langt bak på railsene, men bilde lyver nok litt ser jeg. Skulle jeg kompensert for reach ville jeg nok ha byttet til et kortere stem enn det på 125mm som står på nå.
...er deilig, men ingen skjønnhet skal jeg innrømme. Krankarm klokka halv fire. I gamle dager, med 53/39 og 11-21 (eller 23) Var stor/liten obligatorisk. Disse moderne store kassettene og lange kjedestrammerne gir mulighet for større variasjon synes jeg. Pytt.
Bra drop, Cash. Den grønne er penest til tross for kranken.
Fin Addict, EBL. Kunne hatt 0-pinne selvfølgelig, men det er et mindre estetisk avvik enn snabelsadelen min.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
I forhold til Yksion-dekkene som fulgte med var det litt knotete å få på GP5000, men det skulle nesten bare mangle. Svetta godt i ei vending under monteringa, men fant teknikken på det etter hvert med de robuste Crankbrothers-dekkspakene. De poppet heldigvis med vanlig gulvpumpe
Samme som i fjor, men fått meg nye hjul, Mavic Ksyrium Elite UST. Fullspekket med lys, ringeklokke og sadeltaske. Bilde fra helgas tur med Geirangerfjorden i bakgrunnen
Samme som i fjor, men fått meg nye hjul, Mavic Ksyrium Elite UST. Fullspekket med lys, ringeklokke og sadeltaske. Bilde fra helgas tur med Geirangerfjorden i bakgrunnen
Fin sykkel, men bakgrunnen stjeler mye. Nydelig landskap. Å.
Her er min Trek Domane SL. Kjøpt pent brukt og oppgradert med nyeste Ultegra gir og krank, karbon styre, stem og setemast og ikke minst Bontrager Aeolus 3 TLR med Vittoria Corsa G2.
KNM Finn.no har fått nye hjul, og jeg har fått nytt brukernavn.
Stevens RPR-1 Shimano 105 7000 gruppesett FSA setepinne FSA aero styre med innvendig kabelføring Pro sete Mavic cosmic carbone SLR hjul med GP 4000 23mm Fortsatt på utsikt etter ny gaffel, så jeg kan kvitte meg med quill-stem adapteren.
Hatt denne luringen siden den var ny: Trek Madone 4.5 fra 2009. Ser fortsatt moderne ut i mine øyne. Eneste nytt på sykkelen i år er kranklager + nye latex slanger.
PS Hvit styretape ligger klart til når den blå blir slitt...
Ser for meg at 2020 blir året for blandevei og langturer i øde, bortgjemte og gjengrodde kroker av kongeriket, så fronten er løftet med topcone i høy versjon. Håper at yolos fordømmelse blir mild.
Etter et fjorår på sensible Vittoria Corsa, er sesongens dekk det barskere Challenge Strada Bianca 30 mm, såkalt åpent tubular (kanttråddekk) i håndlaget, slangeløs og ettergivende versjon. Oppkalt etter Toscanas hvite veier.
Hydraulisk Campagnolo er en historie for seg selv. Den skal fortelles et annet sted, men det føles som å ha en kjæreste som er altfor pen og sofistikert for meg, som kunne fått så mye bedre, og som vet det selv, så det er bare å finne seg i alle hennes nykker for å kunne leve i skjønnhetens nærvær. Tenker likevel at SwissStop bremseklosser i gul helårsutgave ikke kan bli helt feil på BMC, og håper at Valentinos fordømmelse av helligbrøden heller ikke blir for sterk.
Kan du fortelle historien om Campa hydraulisk likevel? Her eller et annet sted. Vurderer seriøst å kaste ShimaNO-bremsene i søpla Hope eller Campa står på menyen.
Jeg har hatt gule Swissstop-klosser i Campakalipere selv. Det var den gang da jeg drev tullekjøring (freudiansk glipp. Skulle skrive rullekjøring) med dype karbon-pariserfelger. Sountrack: Stones/Prodigal Son
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Ser bra ut de dekka Sepeda. Om Potenza funker like bra som Athena, som den sikkert gjør, er det en nyydelig brukssykkel. Min Athena 11 funker minst like godt som min Chorus 11, selv om de funksjonelt er ulike. Fremgiret føles mer kontant når girer fra lille til store, og det er kortere "kast" fra liten til større cog bak. Jeg stoler også mer på hvor jeg "havner" etter giring er utført.
Redigert av mpe; 30/06/202008:44.
Re: Vis oss din 2020-racer!
[Re: mpe]
#261754810/07/202014:54