Samme fjærlette hill climb (tryvannssykkel) som i 2018 og 2019 for min del dersom den ikke går på finn nå - og den suppleres straks med en gravel sykkel
...denne skjønnheten hadde fortjent å rulle på noe håndlaget italiensk.
...vi lurer fortsatt på setevinkelen.
...etter tre år, skal ikke kronerøret til pers?
...hvilken bling-bling kjede er det? KMC eller har Campa noe jeg ikke vet om?
hehe, ruller på vittoria corsa på det andre hjulsettet... men competition hjula er jeg glad i!
Setevinkelen passer mitt scrotum utmerket og jeg pusher flere watt slik, men er nok hårfint utenfor uci reglementet (legg dog merke til at setet har en fasong som kan gi noe synsbedrag...).
Kronerøret er kuttet og stemet på -17 er "slammed" så jeg sparte to ringer til en regnfull dag. Kjedet er KMC ja
Vurderte å fjerne det røde, men det gikk igjen i flagget og campa sr komponentene, men tja, anskje jeg bare gjør. Brukt aceton på bl.a. flaskeholderen
Beklager det... Var litt ivrig når jeg hentet den på lørdagskvelden.. Skal skjerpe meg, og legge ut et nytt bilde ved første anledning ihht retningslinjene...
Sitat: yolo
Hva veier denne saken egentlig? Er det SL-versjonen?
Denne blei på 8,3 med Vectorpedaler, Edge 1030 og flaskeholdere..
Mistenker at hjulsettet er tyngre enn det ser ut..
Det er den rimeligste av de 2 rammene. For å få SL, så må du opp på den til veil 69.999kr..
Men jeg må bare spørre: Hva er den metallkonstruksjonen rundt sykkelen? I en sen nattestime i går bestemte altså hjernen min at det var en scenerigg. Derav Spinal Tap. Sikkert uforståelig for alle andre.
Det var ikke bare du som så den, jeg også var litt imponert over den gigantiske(fnis) giganten, men med litt rekalibrering av hjernen gikk det fint. Ser ut om en temmelig aggressiv sykkel forresten!
Slenger opp nytt bilde av uny sykkel. CAAD12 Ultegra Disc 2018. Billig Zipp-stem, Ritchey styre og Ritchey Streem Comp-sete med flenger, elektrikerteipa Deda Elementi styretape, og kinasetepinne. Schwalbe One 28mm-dekk foran og Conti GP4k 28mm bak. Don't @ me bro.
Men jeg må bare spørre: Hva er den metallkonstruksjonen rundt sykkelen? I en sen nattestime i går bestemte altså hjernen min at det var en scenerigg. Derav Spinal Tap. Sikkert uforståelig for alle andre.
Gratulerer igjen med flott sykkel!
Det er en ramme som lbs har hos seg, tror det var en eller annen monter for noe.
Skal få de til å lage et skilt med logoen man kan ha på veggen, der de kan ta bilde av syklene for å legge ut på sosiale medier. Tusen takk!
(B) rosen er rusta fast til rulla uten gir og bremser så kan vel knapt kalles en sykkel lenger. Rosa tau holder forhjulet rett i kampens hete og er rosa helt tilfeldig. NB eg har ikke rosa knevarmere! (a)
(B) rosen er rusta fast til rulla uten gir og bremser så kan vel knapt kalles en sykkel lenger. Rosa tau holder forhjulet rett i kampens hete og er rosa helt tilfeldig. NB eg har ikke rosa knevarmere! (a)
Rose... Bros... Sier du ikke egentlig her at du trenger De Rosa?
Hvis du tar bort bildet får du plass til å henge en sykkel til der
Skal alltid få plas til end en sykkel og 2, en til venstre også. Men vil helst redusere med 1 (landevei), minst mulig som dekker mest mulig. Grussykkel blir det fort da.
Det ble ikke Aria, og det ble ikke Sprint. Det ble ikke engang Bianchi … skarpøyde vil antagelig se forbi et stem som ikke er fullt så aggressivt og en sal(der tuppen på salen må ørlite lenger ned)og se at det ikke er så lenge siden denne sykkelen ble postet i denne tråden. Da den dukket opp for salg ble alle planer om skivebremser og lignende raskt lagt på hylla. Det er noe ulemper, hovedsakelig at dette er en sykkel som hele tiden roper "Fortere! Du må sykle fortere!" På hvilken måte er det en ulempe lurer du kanskje på? Jo, det er fordi jeg ikke har blitt i bedre form av å kjøpe meg sykkel, men at all sykling heretter foregår på høyere puls
Dare MR1s DB i fargen Symphony, en slags kameleon-farge som skifter utifra lyset. Størrelse S/51. Skiver og mek. Ultegra. DT Swiss PR1400 Dicut DB21 hjulsett med Schwalbe Pro One TLE, en kombo som sikrer sømløst slangeløst oppsett
For de som er interessert i vekt så klokka den inn på 7.1kg på ParkTools-vekta.