Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Hvis ikke Oslo, så hvor?

Hvis ikke Oslo, så hvor? #2570230 22/08/2019 08:16
BetongApe Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Vi bor i rekkehus på Lambertseter i dag, men på grunn av ræva miljø på skolen til junior vurderer vi å flytte så vi kommer til en annen skole. Vi har ikke spesielt lyst til å flekke opp 8-9 millioner for et tilsvarende rekkehus på et "bedre" sted, så den naturlige neste tanken er å flytte litt ut fra Oslo. Jeg har bodd i byen i 40 år, og klisjémessig nok vet jeg nesten ingenting om områdene utenfor bygrensa. Hvor kan man bo hvor det er:

• Kort vei til tog som bruker kort tid til Oslo S
  • Kort vei til en bra skole og ditto barnehage
  • Hyggelige folk og bra oppvekstmiljø
  • Mulig å få seg en fin bolig til 6 millioner, pluss minus en mill eller så

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570231 22/08/2019 08:22
I
imag Offline
Ivrig
Ivrig
I
Tror du må spesifisere hvor lang reisevei som er akseptabelt, men er det gitt at dere må jobbe i Oslo? Hvis dere har mulighet for å få nye jobber er det jo mange hyggelige mindre byer på østlandet, og de som ikke ligger i umiddelbar pendleavstand til Oslo har som regel også de hyggeligste boligprisene.

F.eks. Fredrikstad, Sandefjord, Larvik, Hamar.

Jeg vet fra bekjente og venners erfaring hvordan det er å få hverdagen til å gå opp med pendling til Oslo fra Fredrikstad, og det vil jeg nok neppe anbefale.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570238 22/08/2019 08:45
S
simson Offline
Ivrig
Ivrig
S
Hva med noen av rekkehusområdene langs Kolsåsbanen (Kolsås, Gjettum, Haslum)?

Da har du fortsatt t-bane (som etter min erfaring er langt mer forutsigbart og trygt enn tog), og du har mulighet til å sykle inn til jobb.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570265 22/08/2019 10:23
vids Offline
Ivrig
Ivrig
Terrengsykkelmessig og tog-nært for pendling til Oslo er vel Nittedal godt plassert, samt ytre del av Asker og Liertoppen?

Når jeg tenker terrengsykling vil jeg ha litt bakker og skog med mange stier. Om man foretrekker flatere områder så er det jo mange å velge mellom nordover langs E6 også.

Ellers er Hamar en koselig by hvor man kan få jobb? Elsker Mjøsa! Drammen er det jo mange som trives i, og man får heisbasert downhill om man vil?

..Megatower v2..
::Vidar::
Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570270 22/08/2019 10:43
A
AndreasLie Offline
Avhengig
Avhengig
A
Flytta til Siggerud i april med samme tanke. Har ikke barn enda, men det kommer. Her har vi kjøpt 203kvm enebolig av bra standard for 6 mill. Skolen er vist veldig bra og er 5 min gange fra døra, samme med barnehage. Overraskende mye aktiviteter i området, men det beste er bikepark og masse stier. Også veldig fine runder utover mot enebakk på racer. Jeg jobber på Sinsen og bruker ca 30 min med bil i kø. Uten går det på 20. Tog vil nok bli bedre med Follobanen, men man må ta buss til enten Ski, Vevelstad eller Ryen feks.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570273 22/08/2019 10:47
Lars V Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: BetongApe
Vi bor i rekkehus på Lambertseter i dag, men på grunn av ræva miljø på skolen til junior vurderer vi å flytte så vi kommer til en annen skole. Vi har ikke spesielt lyst til å flekke opp 8-9 millioner for et tilsvarende rekkehus på et "bedre" sted, så den naturlige neste tanken er å flytte litt ut fra Oslo. Jeg har bodd i byen i 40 år, og klisjémessig nok vet jeg nesten ingenting om områdene utenfor bygrensa. Hvor kan man bo hvor det er:

• Kort vei til tog som bruker kort tid til Oslo S
  • Kort vei til en bra skole og ditto barnehage
  • Hyggelige folk og bra oppvekstmiljø
  • Mulig å få seg en fin bolig til 6 millioner, pluss minus en mill eller så

Det er store byggeprosjekter rundt stasjonene Vestby, Kambo, Moss. Fint mulig å få store fine boliger til den prisen der..
Relativt flatt, men mye stier..

Og husk at tunnellen Oslo S-Ski åpner omtrent før dere rekker å flytte og gir minst 20 minutter innsparing på dagens togtider hver dag..

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570276 22/08/2019 10:50
espenta Online
Ringrev
Ringrev
Vi har bodd på Spikkestad og Røyken etter vi flyttet fra Oslo, og er veldig fornøyd med det. Mye bra sykling i Kjekstadmarka, og bra miljø. Noen syns nok det er litt langt med tog til Oslo S (tar toget til Lysaker selv, og det tar 29 minutter hvis jeg bytter til et raskere tog i Asker).

Vi så også lenge etter hus i Linneslia i Lier. Raskere tog derfra, siden toget bare bruker 11 minutter gjennom tunnelen til Asker, og totalt 30 minutter til Oslo S.

Røyken +1mill: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=149484048

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570285 22/08/2019 11:16
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Siden det er skolemiljøet som provoserer fram flytting, ville jeg prioritert dette i valg av nytt bosted. Men det er krevende å vite hvor det er bra skolemiljø - og et miljø som er bra for de som har bodd der i flere år er ikke nødvendigvis like bra for innflyttere.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570291 22/08/2019 11:47
Hen9ng Offline
Entusiast
Entusiast
Støtter en av de tidligere innleggene med Nittedal! Flotte markaforhold. Gode skoler. Og en av de togstrekningene med minst krøll inn til Oslo!

Redigert av Hen9ng; 22/08/2019 11:48.
Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570292 22/08/2019 11:54
BetongApe Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
En sentral tilleggsopplysning er kanskje at jeg jobber i Oslo sentrum og er veldig fornøyd med jobben jeg har i dag. De eneste bedriftene jeg vet om som kan måle seg når det gjelder kultur, fagmiljø, goder etc. er også i Oslo sentrum, så kort tid til Oslo S er viktig. For tiden er det mest landeveissykling, løping og langrenn som får meg ut av døra, så gode stisykkelmuligheter er ikke så avgjørende (men ikke noe minus, såklart). Kona jobber på Skullerud, så noe sør/sørøst høres kanskje mest fristende ut, men jeg tror hun er noe mer åpen for å skifte arbeidsgiver enn meg.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570294 22/08/2019 11:56
D
dagfink Offline
Besatt
Besatt
D
Nittedal! Budde eit par år ved det gamle kruttverket (like ved stasjonen), rett nok som barnlaus og relativt ung. Alt i alt kanskje den beste plassen eg har budd.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570313 22/08/2019 13:03
H
Håvard. Offline
Ringrev
Ringrev
H
Sitat: BetongApe
En sentral tilleggsopplysning er kanskje at jeg jobber i Oslo sentrum og er veldig fornøyd med jobben jeg har i dag. De eneste bedriftene jeg vet om som kan måle seg når det gjelder kultur, fagmiljø, goder etc. er også i Oslo sentrum, så kort tid til Oslo S er viktig. For tiden er det mest landeveissykling, løping og langrenn som får meg ut av døra, så gode stisykkelmuligheter er ikke så avgjørende (men ikke noe minus, såklart). Kona jobber på Skullerud, så noe sør/sørøst høres kanskje mest fristende ut, men jeg tror hun er noe mer åpen for å skifte arbeidsgiver enn meg.

Med tilknytning til Oslo s som viktig prioritering så bør Lillestrøm og omegn vurderes. 10 min med tog til Oslo s og 6 avganger i timen. F.eks er det store boligområder på Kjeller og Strømmen som bør kunne være aktuelle, og ligger 2-3 km unna stasjonen. Sikkert gode muligheter for landeveissykling innover i Sørum/Fetsund, og ski/sti i Østmarka. Når det gjelder skolemiljø har jeg ingen anelse

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570339 22/08/2019 17:04
E
eirikbk Offline
Ivrig
Ivrig
E
Nittedal! Området Rotnes/Kruttverket.
Et eldorado om man er glad i natur og landlige omgivelser.
Har bodd her i to år snart. Både kona og jeg er født og oppvokst i Oslo.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570343 22/08/2019 17:31
pharynx Offline
Besatt
Besatt
Nittedal er et jo et kuldehøl uten kveldssol tbqh. Ville heller vurdert Oppegård, god togforbindelse inn til Oslo S og utgangspunkt for mange fine sykkelturer.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: pharynx] #2570348 22/08/2019 18:24
E
erik e Offline
Avhengig
Avhengig
E
Kuldehølet i Nittedal er Li,sør i bygda.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: pharynx] #2570349 22/08/2019 18:26
K
Kjetil307 Offline
Ringrev
Ringrev
K
Sitat: pharynx
Nittedal er et jo et kuldehøl uten kveldssol tbqh. Ville heller vurdert Oppegård, god togforbindelse inn til Oslo S og utgangspunkt for mange fine sykkelturer.

Bedre ski/sykkel forhold på Oppegård? Nordmarka Lillomarka Romeriksåsene nesten utenfor stuedøra i 50 prosent av dalen.
Kaldt på vinteren ja kanskje 5-10 dager kaldere en 15 minus siste 5 vinter
30 min mellom bus avganger i kjernetiden tog hvis du bor sentralt i Nittedal.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570382 22/08/2019 21:31
V
vichingo Offline
Medlem
Medlem
V
Er blokkleilighet helt utenkelig?
Du får 4-/5-roms leiligheter evt. enklere tomannsboliger i Hovseter/ Røa/ Voksen Skog-området i skiktet 6-7 Mkr.
Gode skoler og markanært.
Alt fra sosialklienter til multimillionærer i skolekretsene sikrer at miljøet ikke blir så homogent som enkelte andre deler av vestkanten, samtidig såpass ambisiøst at skolene fortsatt er gode og ungdommene/barna holder seg på matta og ikke gjør ugagn.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: vichingo] #2570393 23/08/2019 06:08
gare Offline
More than words
More than words
Nå er det jo fritt skolevalg, slik at det jo er mulig å bytte skole uten å flytte. Skolen kan riktignok si nei om den er full(i den forstand at de vil være helt nødt til å dele en klasse i to om de får en ny elev på det trinnet), men skolevalget er fritt.

Når du ikke sier noe om det gjelder en andreklassing eller en sjetteklassing, og jeg ikke aner hvor de andre skolene er, så er det bare du som kan vurdere om det er et reelt alternativ. Jeg byttet skole for min yngste sønn etter skoleåret i vår, og foreløpig virker dette svært vellykket. Han fant seg ikke til rette på skolen der han har gått, og jeg kan egentlig bare sparke meg selv for å ikke ha gjort dette tidligere.

Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570406 23/08/2019 06:58
Bishop007 Offline
Avhengig
Avhengig
Jeg har boet i Røyken og nå Reistad, og må si jeg er veldig fornøyd og positivt stemt overfor begge steder. Den største gutt hat nettopp startet på skole. Og her er der veldig bra miljø hvor vi er en haug av foreldre som hjelper hverandre når barn skal med skolebuss om morgenen.

Mitt inntrykk av skolen (som øvrig er ganske ny) og filosofien de jobber mot virker veldig bra. Og de naboer som har større barn, vet jeg er ganske fornøyd.

Min kone pendler fra Lier stasjon til Oslo, og det fungere ganske greit, med relativ kort togreise. Eneste problem er parkering på stasjonen. Her kan det være vanskelig å få plass om man er seint ute. Men om man ikke har små barn der skal hentes og bringes i Barnehage så er det helt kurant å sykle, er til og med satt opp avlåst sykkelskur på stasjonen.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570407 23/08/2019 07:03
E
EmilZipp Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
E
Nesodden / Om du vil se sjøen, 23 minutter med båt til Aker Brygge (der er det aldri kø, strømstans eller signalfeil og 0330 som siste båt hjem i helgen, 0033 i uka) og buss som venter på deg når du går av båten hjemme, et eldorado av stier, masse opp og ned på sti og asfalt, hyggelig liten sykkelklubb med ivrige stisyklister + landevei + barnetreninger. Sykler du rundt halvøya og nedenom alle bryggene snakker vi 2.500 høydemetre.. Trygt miljø å vokse opp i osv (men sikkert noen klikker her også du bør styre unna). Liten slalombakke og bra langrennsløyper begge med snøkanonanlegg, bra idrettslag for div sport, kukltur, dans osv.

Jeg er inhabil og har bodd på Nesodden det meste av livet... Vær litt obs på skolekretser, bor du på Østsiden (Oksval/Ursvik/Hellvik/Berger/Fjordvangen/Jaer) så må du over til vestsiden og Alværn Ungdomsskole i stedet for den splitter nye ungdomsskolen på Tangen. Vi har hatt barn på Nesoddtangen Barneskole, eldre bygningsmasse men fungerer helt greit. Tangenåsen Ungdomsskole er kjempeflott og Videregående Skole på Berger. Det er vanskelig eller nesten umulig å komme inn på vanlig videregående skole i Oslo når du bor i Akershus med mindre du velger Katta, privatskoler osv...

Bor du på vestsiden (Alværn/Bjørnemyr) har de en flott barneskole og eldre Ungdomsskole. Bra barnehagedekning.

Prisene er vesentlig høyere nær spissen av halvøya og du får svært mye for pengene om du er villig til å sitte 20 minutter på bussen til/fra brygga.

Ellers er Nesodden kjent for høy vaksinemotstand (det er nok bedre nå... vi har hatt SV ordfører tidligere ! ! !), mye kunstnere, Steinerskole, svak kommuneøkonomi, allergi mot å slå seg sammen med Drøbak/Frogn eller andre og vi vil ikke ha bru, tunnell eller annet som bringer oss tettere på Oslo. Jålebukkene bor så nær spissen av halvøya du kommer.... Fokus på å bevare marka, utbygging i noen få prioriterte områder, strender rundt hele, Oslofjordens flotteste bar, cafe, restaurant åpnet akkurat nede ved brygga hvor båten går....

Superpopulært rekkehus "i sentrum", disse er ganske dyre
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155164593

Nær "sentrum" men veldig stille og rolig
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=154985643

Fint område på til enda lavere pris
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155087732

Lengre reisevei på vestsiden, mye for pengene
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155138257

"Alle" som flytter til Nesodden fra Grünerløkka starter her før de kjøper enebolig noen år senere. Bilfritt og superpopulært
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=155079320

Her kan du stoppe om du ikke gidder lage middag
https://nb-no.facebook.com/signalensjobad/

Flytstieldorado
https://www.strava.com/activities/2639263707

Sykkel for båt til jobb
https://www.strava.com/activities/2614313213

Dagens reklame, takk for oppmerksomheten.......

Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570428 23/08/2019 07:48
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Nesodden-Skullerud er ganske håpløst, men bra alternativ om kona bytter jobb selvsagt.
Jeg har som livsmål å flytte til Siggerud, men forbindelsen til Oslo S er dårlig.

Ville flyttet til Ski eller Oppegård, men her må du også sjekke ut erfaringer med skoler. Har en venninne ute i Oppegård nå i et område som demografisk minner mye om Lambertseter og ungdomsskolen er visst ikke bra.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570460 23/08/2019 08:56
A
AndreasLie Offline
Avhengig
Avhengig
A
Hva er dårlig med den? Er enig i at det sikkert kunne vært flere busser i timen og jeg skulle gjerne hatt nattbuss, men med bussen til Vevelstad og toget inn tar 33 min i følge Ruter. Dessuten er det jo fine sykkelveier om man ønsker å bruke den til jobb.

Skulleru er jo enda enklere å komme seg til.

Lysløyper på ski har vi også, men de har jeg ikke fått testa ordentlig enda.

Er flere andre steder jeg også kunne tenkt meg å flytta, men da burde man kanskje ta en tur på finn og se hva man får for pengene. Det var grunnen til at vi flyttet fra Nordstrand til Siggerud. Har familie som kjøpte på Oppsal samtidig som oss. Fint det også, med nærhet til Østmarka osv, men de fikk et dukkehus til samme pris som vårt palass.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: pharynx] #2570586 23/08/2019 18:24
Akaly Offline
Veteran
Veteran

Er litt enig i denne. Det er kaldt i Nittedal, og det er mørkt der, men hvis man ikke bryr seg om noe av det er det sikkert OK.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: AndreasLie] #2570591 23/08/2019 18:52
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: AndreasLie
Hva er dårlig med den? Er enig i at det sikkert kunne vært flere busser i timen og jeg skulle gjerne hatt nattbuss, men med bussen til Vevelstad og toget inn tar 33 min i følge Ruter. Dessuten er det jo fine sykkelveier om man ønsker å bruke den til jobb.

Skulleru er jo enda enklere å komme seg til.

Lysløyper på ski har vi også, men de har jeg ikke fått testa ordentlig enda.

Er flere andre steder jeg også kunne tenkt meg å flytta, men da burde man kanskje ta en tur på finn og se hva man får for pengene. Det var grunnen til at vi flyttet fra Nordstrand til Siggerud. Har familie som kjøpte på Oppsal samtidig som oss. Fint det også, med nærhet til Østmarka osv, men de fikk et dukkehus til samme pris som vårt palass.

Jeg bodde på Klemetsrud en kort periode (og skal flytte dit igjen) og det tok vesentlig lenger tid til Oslo S enn om man for eksempel bor i Ski sentrum med samme buss som vel går fra Siggerud. Men bil+tog fra Vevelstad er et pluss ja.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: Akaly] #2570600 23/08/2019 20:11
Hen9ng Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: Akaly

Er litt enig i denne. Det er kaldt i Nittedal, og det er mørkt der, men hvis man ikke bryr seg om noe av det er det sikkert OK.

Altså Nittedal er ikke Nord-Norge med mørketid altså. Velger Rotnes-området er det masse muligheter for strålende fin kveldsol. Ikke er det noe ekstrem kulde her heller, men noen dager under 15 blå er det jo i løpet av vinteren. Kanskje rundt 5 dager ila vinteren. Men desto færre dager med slaps, sludd og sørpe F@#$%skapet.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: Hen9ng] #2570671 24/08/2019 14:27
Akaly Offline
Veteran
Veteran
Sitat: Hen9ng

Altså Nittedal er ikke Nord-Norge med mørketid altså. Velger Rotnes-området er det masse muligheter for strålende fin kveldsol. Ikke er det noe ekstrem kulde her heller, men noen dager under 15 blå er det jo i løpet av vinteren. Kanskje rundt 5 dager ila vinteren. Men desto færre dager med slaps, sludd og sørpe F@#$%skapet.

Og ikke glem den kalde vinden. Når du kommer over Gjelleråsen blåser det alltid kjølig gjennom dalen.

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: Akaly] #2570673 24/08/2019 14:48
K
Kjetil307 Offline
Ringrev
Ringrev
K
Sitat: Hen9ng
[quote=pharynx]Nittedal er et jo et kuldehøl uten kveldssol tbqh. Ville heller vurdert Oppegård, god togforbindelse inn til Oslo S og utgangspunkt for mange fine sykkelturer.

Og ikke glem den kalde vinden. Når du kommer over Gjelleråsen blåser det alltid kjølig gjennom dalen. [/ Helt greit for meg holder mer 23000 innbyggere 😀😀😀😀

Redigert av Kjetil307; 24/08/2019 14:50.
Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: Kjetil307] #2570686 24/08/2019 17:22
E
erik e Offline
Avhengig
Avhengig
E
Hæ,vås. Har bodd 60 år i Nittedal,jobbet 40 år i Groruddalen. Hvor er det mest trekk og føles kaldest ? Nemlig! Bodde 2 år i Oslo (Carl Berner),om det var kaldt. Nemlig. OK, Sør i bygda nede ved Li er skyggefullt og grisekaldt. Negativ for innflyttere = priser har vel nesten doblet seg siste 7-8 år . Positivt= veldig mange unge med barn har oppdaget Nittedal. Og siden dette er sykkelforum. Sykle landevei eller terreng/sti eller til jobb,tro meg. Ingen slår Nittedal. Ikke sykkel. Var på ballspill trening med barnebarn . Opps,3 stk. OL/ VM mestere trente unge utøvere . Velkommen til den grønne dalen .

Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570699 24/08/2019 19:16
F
Flamini Offline
Besatt
Besatt
F
Kan anbefale Sande i Vestfold, Røyken, Lier, Gjelleråsen, muligens Lørenskog.

Så spørs det hva det er du flytter fra og hvorfor (hva er grunnen til ræva oppvekstvilkår) og hva slags naboer og nabolag du ønsker.
Flytter du ut av Oslo og har seks mill får du ett greit hus i ett trygt nabolag.

Jeg flytter neppe tilbake til Oslo

Syklister er også guds utvalgte folk
Re: Hvis ikke Oslo, så hvor? [Re: BetongApe] #2570706 24/08/2019 19:47
Kakachka Offline
Avhengig
Avhengig
Lillestrøm, Strømmen og Lørenskog er nevnt - men du bør også kikke på Rælingen. Men, med dine krav bør du se på den nordre delen - den som grenser Strømmen og Lillestrøm (Rælingen går sørover til Fjerdingby, Nordby ++ og da blir pendleveien din plutselig vesentlig lengre i tid).

Vi har bodd her i 10 år nå etter å ha flyttet fra Oslo via Lillestrøm.
Fordel: Bra skoler og oppvekstmiljø etter det vi har erfart (og omsider bygger de fler skoler), veldig bra barnehager, rundt 10 min å gå til Lillestrøm stasjon med kort reisetid til Oslo S som nevnt tidligere. Det kjøres opp skiløyper i marka like bak og den er velegnet for løpeturer. Landeveissykling kan du se på kart for å få et bedre inntrykk av. Stisykling er ikke optimalt da det er det 'dårlige hjørnet' av Østmarka.

Og du kan fremdeles få en relativt bra enebolig til rundt 6 mill.

Den eneste ulempen er at det selges relativt få boliger i området.

Edit: Glemte å nevne: Du er litt opp fra Lillestrøm og det er en stor fordel på sommeren for der er myggen...

Redigert av Kakachka; 24/08/2019 19:48.
Side 1 av 2 1 2

Moderator  support