Etter å ha stått over første halvdel av sesongen grunnet skade, klarte jeg å knekke en finger i går, så da er nok årets stisykkelsesong over for meg. Lurer derfor på om det er noe interesse for min pent brukte Slash 9.8, da jeg kunne tenkt meg å prøve en annen type sykkel neste sesong.
Denne ble kjøpt hos Hank Sport i Trondheim i april 2017, og har fått alt for få turer. Tipper den er på 30-40 mil totalt. Sykkelen er helt tipptopp, både kosmetisk og teknisk.
19.5 tilsvarer large, og passer alt fra 175 til opp mot 190, avhengig av preferanse og oppsett. Selv er jeg 182 og syns størrelsen er perfekt.
Original spec er som beskrevet her:
https://archive.trekbikes.com/us/en/2017/Trek/slash_98_29#/us/en/2017/Trek/slash_98_29/detailsSykkelen har fått noen oppgraderinger til tross for lite bruk:
Drivverk: komplett X01 Eagle, med unntak av krank som er XX1 Eagle, 34T krankdrev. Drivverk nytt sommeren 2018
Styre: Renthal Fatbar Carbon 35mm rise:30mm bredde:800mm - nytt sommeren 2018
Holker: ODI Elite Motion (ny juni 19)
Bremser: SRAM Guide RSC - montert da sykkel var ny (april 17)
Sete: Specialized Phenom Pro 155mm
Dekk f/b: Maxxis Shorty EXO 2.5 WT / Maxxis Minion DHF EXO 2.5 WT (ny juni 19, brukt 1 tur)
Gaffel: Oppgradert innmat i demperenhet; Charger 2 med Push HC97 kompresjonsdemper. Montert juni 19.
Ønsker 35 000,- for sykkelen slik den står, da følger det også med:
Servicekit for bakdemper
Originalt bontrager styre
Original innmat til demperenhet
2 Bontrager SE5 dekk i god stand
Sykkelen kan alternativt selges for 31000, da uten Renthal styre, Phenom sete(da vil det ikke medfølge sete), og uten push/Charger 2 demperenhet.
Skal få tatt noen bilder etterhvert.
Kan ses og testes i Molde, ta kontakt på pm eller Ni-Sju-en 20 687
Kan sende, men vil prioritere lokale kjøpere.