Kikket inn i boden...
Selges:- Kranksett
Shimano Ultegra FC-R8000, 52/36T, krankarmer 172,5 mm. Brukt halvannen sesong. Plukket det av da jeg byttet til Campa. Mange nye modeller med R8000 er satt opp med denne og gjerne kassett 11-30. Se bilde vedlagt. Kr. 900 eller bud.
(Oppdatering: Holdt av.)- Kassett
Shimano 105 CS-5700, 10-delt, 11-28T. Uåpnet i pakke. Se bilde. Kr. 200.
- Skjermer
SKS Longboard 45 mm. For dekk opptil 40 mm. Ubrukt i pakke. Kr. 200. Se bilde. (Student/elev kan få dem gratis.)
(Holdt av.)Gis bort:- Skotrekk
VAUDE Bike Gaiters long black str. XL 47-49. Ubrukt.
(Gitt bort.)- Skotrekk
VAUDE Bike Gaiters short black str. XL 47-49 og L 44-46. Ubrukt.
(XL gitt bort og L holdt av.)Disse er enkelt og kjapt å ta av og på med borrelås på baksiden, slitesterke, og jeg opplever dem som reelt vanntette. Surret med størrelser i bestilling fra Tyskland

-
Heldekkende Biltema-skjermer. To komplette sett. Ubrukt.
-
BITS styrebag for smarttelefon. Nødkjøp - brukt en tur da min egen gikk i stykker

- Flaskeholdere fra Giant (1 stk - blå/hvit) og BBB (2 stk - grå). Ubrukt.
- 2 seter Selle Italia Q-bik (280 gram) og 1 sete TDK Pro Excel Race (210 gram). Velbrukte, men i orden. Se bilde.
- Vinter-sykkeljakke
Craft Siberian str. S. Varmeste jakke jeg har hatt. Så fornøyd at jeg kjøpe en ny. Romslig størrelse. S sitter bra på meg med 180 cm og 70 kg. Brukt en sesong og med et lite hull på armen etter en smell på vinterføre

Ren og velduftende. Se bilde.
- 3 par dekk: Bontrager CX3 Team Issue 33mm (kross), Conti GP 4000 Vectran/GP 4000 S 23 mm og Giant P-SL2 23 mm. Alle plukket av sykler eller hjul jeg har kjøpt. Brukt, men mye liv igjen.
- Miniskjerm
Ass Savers. Den originale som er litt kortere enn ny versjon. Brukt.
Håper sakene jeg gir bort kan komme til nytte for noen som trenger det, og som gjerne er interessert i å ta flere ting på en gang.
Holder til i Oslo. Kan hentes, leveres, sendes... Send PM.