Heihei! (Hvilken del av forumet skal dette under? Uansett,)
Sett for meg ett fjell jeg vil gå på Sunnmøre, så tenkte å kombinere dette med å sykle Trondheim-Sunnmøre. Mer nøyaktig; Slogen, så ca ved Urke. Har prøvd å lage en rute med strava og andre ymse sider, samt google maps. På strava ble ruta lagt ganske innenlands (valgte at ruta skulle legges etter populæritet), og på google så ble den lagt langs kysten. For meg er det viktigst at det er veier som er greie å sykle på (dvs. ikke alt for mange biler?), så tar heller en litt lengre rute om det skal til. Noen steder jeg absolutt burde unngå? Eller veier jeg bare må få med meg? Skader ikke om det er fine omgivelser heller..
Er ikke så kjent med veiene der, så håper noen her har noen innspill! Eneste tanken jeg har er at jeg vurderer å legge ruta innom Eresfjord, men det er dét.
(en litt foreløpig plan er å fordele syklinga til på 2-3 dager, gå i fjellet i 1 dag, så sykle til nærmeste sted jeg kan ta buss/tog tilbake, muligens. Litt usikker på om det blir overnatting ute eller på hotell/airbnb)
På forhånd, takk!
REDIGER: så nå "uflukt"-kategorien, som nok passer bedre, har noen mulighet for å flytte tråden min? Etter nærmere tenking passer den nok ikke her, selv om det er mulighet for å krysse noe grus og noe pakking på sykkelen på denne turen...
Redigert av likeråsykle; 16/07/2019 09:02.